2012. december 25., kedd

~Franciaország 1.~




A reptér után, a szállodát vettük célba. Leintettünk egy taxit, és megkértük, hogy amilyen gyorsan csak tud, vigyen minket a Times szállodához, de persze, hogy most kerültünk a legnagyobb dugóba, ráadásul, volt vagy 40 fok. Kint! Az autóba a hőmérő a 45 fokot csapdoshatta szerintem. Az autóból ki sem szállhattunk, mert az emberek ha meglátják  Harry Styles-t akkor tönkre megy a romantikus nyaralásunk, mert mindenki megtudja, hogy Harry Styles Francia országban van, Párizsban, a szerelem városában...egy lánnyal...

-Nem tudja, hogy körülbelül mikor jutunk ki a dugóból?-nézett a taxisra feszülten Harry
-Sajnálom, minimum másfél-2 óra múlva, de gyalog elindulhatnak...innen úgy még 15 perc van gyalog a szállodáig...-nézett hátra a korosodó kedves arcú bácsi.
-Köszönjük.-erőltettem egy minél kedvesebb mosolyt...
-Nyugodtan induljanak el...legyenek együtt minél többet.-húzta mosolyra arcát, ettől kicsit megemelkedett ezüstös ősz bajsza.
-Hát...
-Na, rajta..segítek kivenni a bőröndöket.
-Nee, tessék hagyni..majd én kiveszem.-mosolygott Harry
-Én addig fizetek..mennyi lesz?-néztem a bácsira
-Hagyjátok...ez nem fog csődbe vinni..-nevettet fel.

Rámosolyogtam a bácsira, majd kiszálltam. Harry is felvette a napszemüvegét  és én is. Kivettük a bőröndöket, majd elköszöntünk a bácsitól és elindultunk. Alig mentünk úgy 10 métert, meghallottuk, hogy valaki felkiált: "Nézzétek! Harry Styles és a barátnője!,,

Szaporábbakat léptünk, és így is 5 képet és aláírást osztott ki Harry. Nagy nehezen elértünk a szállodáig. Elkértük a szoba kulcsot, majd felmentünk. Kicsit kipakoltunk, majd elindultunk, sétálni. Épphogy kiléptünk a szállodából, eleredt az eső...összekulcsoltuk a kezünket, és sétáltunk tovább. 
-Harry olyan betegek leszünk..és a hangod..
-Nyugi..érted megéri.-mondta, majd megcsókolt. 

-Szép dolog a szerelem.-szólalt meg valaki gúnyosan. 
-Taylor Swift?-néztem elkerekedett szemekkel
-igen, talán baj van a szemeddel?
-Taylor hagyd már.-szólalt meg Harry
-Jó, ezúttal elmegyek...de nem most látsz utoljára..-nézett Harryre
-Ez mi volt?-vontam kérdőre, miután Taylor elsétált
-Nemtudom, szerintem azért ilyen paprikás, mert most dobták ki.-nevetett fel
-Nyugi, holnap már lesz neki másik.-nevettem énis



5 megjegyzés:

  1. *-* olyan jól írsz! Imádtam. Nagyon tetszik és így tovább. Kérlek siess..

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett..:D és csatlakozok az Evihez siess...:D xx

    VálaszTörlés
  3. nagyoon jóóó gyorsan kövit!:))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett! Gyorsan siessssss

    VálaszTörlés
  5. Jó let nagyon:D
    És ahogy észre veszem neked se a kedvenced Taylor >< Tehát akkor tudom h nem vagyok egyedül :S
    KÖvit,mert imádom:)♥

    VálaszTörlés