2013. június 9., vasárnap

~baleset part 2~

sziasztok, itt vagyok az új ésszel :). Remélem, tetszeni fog nektek es irtok kommentet :D. Jó olvasást  :) <3







Az orvos beengedett,de mondta, hogy nem maradhatunk túl sokat, pihenésre van szüksége...
Örültünk ennek is. legalább láthatjuk. Hát, ezt az érzést, és a látványt sem kívánom, még a legnagyobb ellenségemnek sem... Szegény Tori kezéből egy gép csöve lógott ki. Végigvezettem a szemem a vékony kis csövön, és akkor jöttem rá, hogy ez infúzió, amikor láttam, hogy a kis cső egy "zacskó" aljából indul ki. 

A szemeit épphogy nyitogatta, fáradt, ellilult szemhéjjait megrebegtette, majd amikor abbahagyta a pislogást, a tekintete végigszántotta a szobát, és megállapodott rajtunk. 
Nyöszörögni kezdett, majd egészen halkan egy nevet suttogott. Ha jól hallottam Harryt kereste, aki épp egy pillanatra szaladt ki kávéért, amikor bejöttünk. De még így is alig akarta itt hagyni Torit. 

-Tori! Sshhh! Harry kiment kávéért. Mindjárt jön- mondta Louis lágyan, majd végig simított a sebes karján. 

-Re-rend-rendben.-nyögte erőtlenül. Szegény nagyon ramatyul van. 

Nem tudtam megszólalni, mert azt éreztem, ha kinyitom a számat, megint hányni fogok. Nem éreztem magam jól..próbáltam a hányingert a repülőútra fogni, de mivel előtte is ez volt, így értelme-veszett volt a dolog...Közben Camilla és Zayn válaszolgatott Tori kérdéseire. 

-Dávidnak...Dávidnak ugye nem szóltatok? -kérdeztem, közben behajlította a mutató ujját, ami hangosat roppant, erre Liam ösztönösen a saját ujjához kapott és azon gondolkodott el egy percre, hogy miért ropog valaki ujja...ezt persze onnan tudom, hogy Tori nevetve megkérdezte, hogy mi olyan érdekes az ujján, esetleg egy gyűrűt csodál -e... 

-Hát,nem...még nem szóltunk. Úgy gondoltuk, hogy előtte veled beszélünk, hogy szóljunk-e neki...-szólt halkan Louis. 

-Jó..köszönöm. Nem szeretnék neki szólni..nem akarom ezzel zavarni

-Zavarni? Majdnem ottmaradtál, erre azon aggódsz, hogy ne zavard az öcsédet azzal, hogy éppen túléltél egy autóbalesetet??....Őrült vagy! -nevetett fel Niall

-Hé Regina Jól vagy? -nézett rám aggódva Tori.
-Hmm? Ööömm ii-igen...vagyis..nem..
-Mi a baj? -lépett oda rögtön Zayn
-Hányingerem van...

-Gyere ki a mosdóba egy kicsit..-ragadta meg a kezem Camilla, majd kihúzott 

Bementünk a mosdóba, azonnal beszaladtam egy fülkébe..a csésze fölé hajoltam és.....
.....

-Te Regi? 
-Igen? -néztem vissza a tükörből, majd újabb korty vizet vettem a számba a kezem segítségével, aztán kiköptem. 
-Mennyit késik? 
-Mi? 
-Mi? Ugyan mi? A fizetésed...
-Fizetés? Nincs is munkám..
-Én nem arról beszélek te bolond! A menzeszed mióta késik? 
-Ja..hát kb. 5 napja kellett volna megjönnie. 
-Nem vagy te véletlenül...

☆ Tori Szemszöge 

Nagyon jó volt, hogy bejöttek a srácok hozzám. Kedves dolog tőlük, hogy szinte azonnal átrepültek értem 10 hosszú órát. Viszont Regina kicsit megijesztett, mert Liam említette, amikor kimentek a mosdóba, hogy 2 napja, csak hány.... 

Furcsa volt azt látni,hogy korlátozva érzik magukat, és lehangoltabbak, mint máskor. Még Louis-is melankolikusan bámult maga elé...
Aztán, amikor pont kezdtek volna feloldódni, bejött az orvos, és megkérte a többieket hogy távozzanak, elvégre pihennem kell...nem tudom.  én nem éreztem magam fáradtnak.  

-Doktor úr..én maradhatnék még?  Ígérem, nem beszélek vele, csak had fogjam a kezét. Ő közben pihenhet...-nézett Harry az orvosra kérlelően, mire az öregedő férfi, gondolkodóra fogta a dolgot.

-Hm...renden..de akkor nincs beszélgetés..

-Köszönöm. -mosolygott rá. 

A többiek oda hajoltak hozzám, és nyomtak egy-egy puszit az arcomra. Az orvos mosolyogva figyelte, ahogy elköszönnek tőlem, és még az ablaknál is dobnak egy puszit. 

Az orvos kiment, majd kb. 5 perc múlva bejött egy nővér, kicserélte az infúziós tasakot, és nyomott bele egy adag altató-nyugtatót.  Na szép...az, hogy Harryvel némán bámuljuk egymás szemét, miközben ő fogja a kezem, fuccsba ment..alighanem 3 percen belül bealszom... 


☆  Regina szemszöge ☆ 


Camilla megvan róla győződve, hogy terhes vagyok....és ki szeretné használni, hogy kórházban vagyunk...úgyhogy szerinte el kellene mennem egy ultrahangos vizsgálatra...  
Én nem voltam már annyira biztos benne, hogy terhes lennék, de akkor mi a magyarázat, a hányingerre és a menstruációs késésre... ? 

Végül is sikerült rábeszélnie egy vizsgálatra, úgyhogy felkerestem Tori orvosát, és elmondtam a tapasztalataim. Ő azonnal felajánlotta, hogy megvizsgál most, mire én csak ráharaptam a számra, majd lassan bólintottam.. 

Bevitt egy szobába,ahol az az ultrahangos vizsgálógép van..kicsit megijedtem, de aztán eszembe jutott, hogy ennek a babának,- már ha terhes vagyok- Zayn az apja..ez kétségtelen, hiszem mással én nem is...

Lefeküdtem a vizsgáló székbe, majd felgyűrtem a pólóm. Bekapcsolta a gépet, kent valami méz szerű krémet a hasamra, aztán elkezdte húzogatni a hasamon a "kamerát"...
Sokáig vizsgált, mire felém fordult, és annyit mondott, hogy gratulál. 
Bennem meg megállt az ütő..

-Tehát, terhes vagyok?- a szavakat lassan és egyenként ejtettem ki, mire az öreg felnevettet és bólintott.

-Ugyan, kisasszony...nem kell megijedni, ez nem rossz dolog. Egy csöppség, nagy fordulópont egy kapcsolatban, de ugyanakkor a legszebb. 

-Értem....-feleltem halkan

-El szeretné vetetni?

-Nem. Dehogy.. Csak eddig nem éreztem magam felkészülve erre a dologra. 

-Szóval, ez nem egy tervezett dolog volt? 

-Nem, vagyis de.. de nem most. Úgy gondoltuk, hogy majd, úgy 2-3 évvel később..

-Értem. először is beszéljen a kedves barátjával. -simított végig a karomon. 


                    ...............



-Na? -pattant fel Camilla a székről,amikor kiléptem. 
Sóhajtottam egyet,lehunytam a szemem, és válaszoltam:  Terhes vagyok.

-Istenem...ez csodálatos.-ölelt meg azonnal. 

Igen, ez tényleg csodálatos dolog, de mi van, ha Zayn nem akarja...hiszen ő még épp a karrierje előtt áll...Nincs ideje családalapításra, na és ott van a menedzser...aki kikötheti, hogy Zayn vagy elhagy engem, pontosabban most már minket , vagy kilép a bandából. 

-Mikor mondod el Zaynnek? 
-Most...pontosabban, amint leértünk hozzájuk. 
-Helyes.-bólintott, aztán karon ragadott és lementünk. 

A liftben ösztönösen a hasamhoz értem, és megsimogattam, mire Camilla elmosolyodott és oldalba bökött,majd az ajtó felé biccentett, ahol egy pocakos, szép arcú nő volt, és ő is a hasát fogta.. 

Leértünk, mire Zayn azonnal átölelte a derekam, és nyomott egy puszit az arcomra, 

-Zayn..el-el jössz velem sétálni? 
-Persze. Srácok...majd megyünk. 
-Jó..a szállodában leszünk.-mondta Niall, és  mosolyogva beleharapott  a croissantba, amit a büfében szerzett. 


Miután elkerültünk a kórház közeléből, azonnal  megálltam, majd felé fordultam 

-Zayn.Mondanom kell valamit...Nem biztos,hogy örülni fogsz neki...de én szeretném megtartani... 
-Mi? Micsodát? Regi, meg ijesztesz. 
-Jó. Nem fogok kertelni, egyszerűen, csak kimondom. Én...én...Huhh.. Zayn, én Terhes vagyok. -Miután kimondtam, az arcát néztem. 
-Mi? 
-Terhes vagyok. Apa leszel...

Figyeltem az arcvonásait, kíváncsi vagyok, hogy hogy reagál. Reméltem, hogy nem fog sem elájulni, sem itt hagyni, hogy neki nem kellek terhesen. 

-Regina..ez..








1 megjegyzés: