2013. június 6., csütörtök

~Baleset part1~

-Regi! Sziasztok..hát,hosszú idő után, újra itt vagyok...vége az évnek, a tanulásnak, és már teljesen szabad vagyok...:) Innentől kezdve, gyakrabban jövök új résszel. A vámpíros blogom nem nagyon keltette fel az érdeklődéseteket, szóval azt nem hiszem, hogy fojtatom. Remélem, hogy nem haragszotok rám, amiért így elhanyagoltam ezt az egészet...:) Nagyon szeretek írni, úgy érzem, hogy ebben teljesedek ki, és szerintem jó vagyok benne...szóval itt az új rész, remélem tetszeni fog nektek, úgy, mint régen :D  Jó olvasást! ;) 








Eközben Otthon 

                    (Regina Szemszöge)


Éppen pudingot főztem,amikor a zsebemben elkezdett rezegni a telefonom. Sms...


 ,, Amint tudtok, gyertek Párizsba! Tori kórházba került. a St. Johannes kórházban vagyunk, nem tudni, hogy mi lesz..az orvosok semmit nem mondnak. Annyit tudok, hogy eltört pár bordája, a lába, és a keze, és agyrázkódása van. Be sem mehetek hozzá!   Meg őrülök!     
                                                                                                                            Harry.  "


-Srácok!  Gyertek azonnal! - Kiáltottam, és azonnal kikapcsoltam a gázt. 
-Mi a baj szivem? -kérdezte Zayn
-Tessék...-nyomtam a kezébe, mert nem tudtam mondani semmit, csak elszaladtam a mosdóba.

Annyira rosszul lettem, hogy hányingerem lett, és hánytam. Másnál is így nyilvánul meg az aggodalom? Vajon mi történhetett, ami ide juttatta Torit? Édes istenem, add,hogy minden rendben legyen.  Remegő kézzel nyúltam a törülköző után, és húztam le a vécét. A csaphoz álltam. Megrémültem a tükörképemtől. Teljesen lefehéredtem, és remegett a szám. A könnyeim máris kimarták az arcom. 

 Regi, jól vagy? -Rontott be Camilla

-Nem...Mondd, miért van ez? Minden rendben volt, és erre ez történik...-összerogytam és hátamat a hideg csempének nyomtam

 -Most az a legfontosabb, hogy higgadtak legyünk. Liam már szólt Paulnak, egy óra múlva itt a kocsi, ami elvisz minket a magángéphez...és irány Párizs! Erősnek kell lennünk, nem szabad,  hogy bárki is megtudja,hogy mi történt..Gondolj csak bele..mennyi féltékeny rajongó röhögne Torin...-ült le mellém, és átölelt. 

-Harryvel beszéltetek már? 

-Igen, Louis most hívta fel, de tudott újat mondani..és csak sírt. Most a barátokra van a legnagyobb szükség. Látniuk kell, hogy mindenben támogatjuk őket, és segítünk nekik bármiben! Gyere, mossuk meg az arcod, aztán dobj be egy táskába pár ruhát...valószínűleg  ott kell maradjunk pár napot, amíg Torit hazatudják szállítani. 

Megfogta a kezem, és felhúzott, de ekkor úgy megszédültem,hogy megint a wc-hez rohantam. 



Harry Szemszöge 


Miért? Miért pont torival történt ez? Minden rendeződött köztünk, erre ez lesz...Inkább én feküdnék ott helyette..bármit, csak ne vele történt volna ez..ha a helyében lehetnék, megtenném..azt a fájdalmat, amit a baleset vont maga után, jobban elviselném, mint hogy őt lássam ÍGY! 

Miután írtam egy sms-t Reginek, kb. 15 perccel később hívott is Paul, hogy mi történt, és, hogy estére itt is lesznek Louisék. 

-Mr. Styles! Kérem, bejönne az irodámba?-állt meg mellettem egy öregebb férfi. 

Feszült arcvonásai voltak, és őszülni kezdett a haja. Ezeket leszámítva igen kedves arca volt, ami nyugalmat árasztott, de ez mit sem segített most sem Torin, sem rajtam.  

-Hogyne doktor úr!-felpattantam, majd követtem az orvost az irodájába. 

-Nos, Kumin kisasszony állapota rendkívül szerencsés. ha 2 centivel tovább megy az autó, nem éli túl. Így viszont, megúszta ennyivel...már,ha lehet ezt mondani..mivel súlyos sérüléseket szenvedett. Hamarosan felépül, de nagy szükség lesz a szeretteire, és a barátaira. Nagy esély van rá, hogy egy ideig nem fog tudni járni, ez persze nem végleges, de eltarthat 1-2 hónapig,mivel csavarokat kellett tennünk a lábába, különben, tényleg lebénulhatott volna. Éreznie kell  azt,hogy mellette vannak, és mindenben segítenek neki. 

-Köszönöm. Viszont, mikor jöhet haza? 

-Nos, legalább három napig, még biztosan itt kell maradnia, utána mentőhelikopterrel átszállítják a londoni kórházba...onnantól kezdve, az ottani orvosok kezében van a döntés, hogy meddig tartják bent, bár úgy vélem, hogy ott még egy hétig megfigyelésen lenne..utána viszont haza mehet...

-Rendben, és még annyit, hogy mikor mehetek be hozzá? -tördeltem idegesen az ujjam

-Nyugalom  fiatal ember..-mosolygott kedvesen - nemsoká bemehet hozzá, de most pihennie kell. Egy óra múlva bemehet. 

-nagyon köszönöm doktor úr! Nagyon hálás vagyok. 



   Regina Szemszöge  


Miután mindenki összepakolt , pontosabban dobált párcuccot, meg is érkezett a kocsi, és kivitt a reptérre. Ott felszálltunk a gépre, majd azon izgultunk,hogy vajon mi lehet most Harryvel. 

A repülőút piszkosul lassan akart telni, és vágni lehetett volna a feszültséget....Mindenki vagy idegesen rázta a lábát, dobolt a térdén, ropogtatta az ujjait,  idegesen rágózott, vagy az én esetemben hánytam..

-végre, már mindjárt lent leszünk...-sóhajtott fel Louis. 

Szegény nem igazán jó feszült helyzetekben, most meg főleg. Viszont le a kalappal előtte, hogy nem tört rá az ilyesféle helyzetekben szokásos pánik. 

Negyed órán belül,már egy taxiban izgultunk tovább, ami egyenesen kitett minket a kórháznál. Felszaladtunk oda, ahol Tori szobája van. Az orvos beengedett,de mondta, hogy nem maradhatunk túl sokat, pihenésre van szüksége.... 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése