2013. január 12., szombat

~Elmosta a víz~

Sziasztok..újabb kihagyás után megint itt vagyok..szégyenlem magam, hogy nagyon ritkán hozok részt, amik nevetségesen rövidek... Ha védekezhetek, akkor annyi, hogy mostanában, az időm, mármint a blogírásra való időm nem elég ahhoz, hogy összedobjak, egy olvasható részt...És pontosan 1 hét múlva felvételit írok...szóval arra is kell tanuljak és azon kívül a sulira is. Szerdánként pedig a farsangi keringő próbájára kell menjek.....de most újra itt vagyok, és, hogy a kövi részt mikor látjátok? Hát, kb. 3-4 nap múlva. Jó olvasást ♥♥♥♥




Furcsállottam kicsit, hogy amilyen meleg volt, olyan gyorsan el kezdett zuhogni az eső. Nem zavart, szerettem esőben sétálgatni, és nézni is, ahogyan végig folyik az ablakon, de lévén, hogy Londoni vagyok, örültem egy picit, hogy eljöhettem pár napra egy olyan országba, ahol hét ágra süt a nap, és elszomorít, hogy még ilyenkor is esik...

-Harry, teljesen átáztam, és fázom egy kicsit.-nevettem fel.
-Akkor forduljunk vissza?
-Hát..-húztam fel kérlelően a szemeimet
-Persze..-mosolyodott el, majd végig simított az arcomon, amire az eső áztatta hajam, rátapadt. 

Egy idő után még jobban neki kezdett, így az utolsó 50 métert, futva tettük meg. A portás vicces külsőnk láttán, nevetve nyitotta ki előttünk az ajtót. Még jobban nevettünk, amikor beléptünk a liftbe, és az ott elhelyezett tükörben megláttuk magunkat. 

-szeretlek...-szólalt meg Harry kis idő után, amíg vártuk, hogy a lift felérjen a 12. emeletre.
-Én is.-jelentettem ki, majd nyomtam egy puszit a szájára. 

El akarta mélyíteni a puszit, egy csókká, de épp akkor lépett be a kinyíló lift ajtón egy 60 körüli néni, és valami olyat morgott, hogy "ezek a mai fiatalok, még a liftben sem bírnak magukkal". Nevetve léptünk ki a liftből, és mentünk be a szobánkba. 

-Én szerintem lezuhanyzom..-mondta Harry levetve a vizes pólóját.-sőt, szerintem kicsit elmerülök egy habfürdőben..
-Rendben, én addig nézem az esőt. -mondtam, majd levettem a ruháimat, és egy köntöst kaptam fel magamra.
-Te is jöhetsz ám.-nyitotta résre Harry az ajtót, és ki kukucskált rajta.
-Köszi, de most inkább csak pihengetek..-kuncogtam fel, mert Harryt ismerve, nem igazán fürdés lett volna. 

Hallottam, ahogyan Harry elzárja a kád-csapot, majd beszáll, és elmerül a habok között.
Felültem az ablakpárkányra és az eső cseppeket kezdtem tanulmányozni. Némelyik csepp nagy és kövér, némelyik, pedig piciny és lassan csúszó. Meglepődtem, hogy az eső így le tud kötni..valójában ez is egy csodás látképe a természetnek, ami megnyugtat, és frissességgel tölt el. Az eső utáni illatot semmi nem tudja utánozni. a frissességet, amivel megtölti a virágokat, amivel megtölti a levegőt, nem lehet utánozni. Az emberek túlságosan rohannak, ahhoz, hogy észrevegyék, és megcsodálják a természet rejtett szépségeit, még ha az csak egy esőcseppekkel borított ablak, ami mögött egy város, egy táj bújik meg...A tájban való merengésből Harry kuncogása ragadott ki.

-Mi az, amin így elbambultál?-mosolygott
-Jaa..csak..szeretem az esőt..-néztem rá. A szoba félhomályban úszott, és halványan kirajzolódó alakját láttam csak. 
-Én meg téged.-nyomott egy puszit a homlokomra. 

Elmosolyodtam, majd felálltam, és kezembe vettem a váltóruhát, és a fürdőbe mentem. Én úgy döntöttem, hogy inkább zuhanyzom egyet. Beléptem a fülkébe, és megnyitottam a csapot. A rám hulló vízcseppek, teljesen elfedték a testem és elválasztották a külvilágtól. 

Miután teljesen frissnek éreztem magam, felkaptam a bevitt ruhákat, és kimentem a szobába. Harry az ágyon feküdt, vagy inkább elnyúlva tévézett, és közben néha néha, a telefonját nézegette. 

-Mi az, ki hívását várod ennyire?-feküdtem mellé
-Hívtam Louist, de miután beszéltünk egy fél percet, egy sikítást hallottam, és megszakadt..vagyis kinyomta.-mondta, majd újra telefonja kijelzőjére pillantott. 
-Te hülye, a sikítás nem egy lányé volt?
-De...
-És véletlenül nem hasonlított Camilla hangjára, és ha már itt tartunk, nem inkább egy kuncogás volt?
-Most, hogy mondod...én meg aggódni kezdtem..
-Bolond..-nevettem fel, majd nyomtam egy puszit az arcára, ami meglepően puha volt, majd akaratomon kívül is az ablakra néztem, és vízcseppek helyett, csak a kivirult várost láttam. 

Egy ideig még tévéztünk, és egy dögunalmas francia fekete-fehér filmet néztünk, amiben egy nő folyton sírt a pasiért, hogy szereti, és nem akarja, hogy elköltözzön, amiért megcsalta őt, és nem akarja, hogy az apósa megölje ..mármint a csaj csalta meg a pasit és őt akarta lelőni a pasija apja...

-Megyünk vacsizni?-kérdezte Harry és végszóra pont megkordult a gyomrom.-Azt hiszem, ez egy igen..
-Talált.-haraptam ajkamba
-De előtte....-nézett rám sejtelmesen kacsintva egyet

7 megjegyzés:

  1. Köszönöm :) Hamarosan, mint fent már megírtam, jön :DD

    VálaszTörlés
  2. Minden happy,csak ne hogy unalmassá váljon..;)

    VálaszTörlés
  3. nagyon nagyon jóóó hamar kövit! <3 <3 :)

    VálaszTörlés
  4. zsíírr lett nagyon :) alig várom a kövitt :)

    VálaszTörlés
  5. júúújj nagyon jóóó lettt nagyon kiváncsi vagyok a kövire :D gyorsan kövit :)

    VálaszTörlés