2013. január 13., vasárnap

~Nem érdekel~

Sziasztok, hát az ígértnél sokkal előbb hozok egy részt. xd Meglepő mi? Bevallom,  hogy én is s meglepődtem, de örülök, hogy van időm írni....Tudom, egy kicsit el unalmasodott az utolsó rész, de ebben már lesz komoly feszkó is, és "otthon" pedig jókedv :) Jó olvasást :) ♥


-De előtte...adj egy csókot..-mosolygott

Boldogan nyomtam egy cuppanóst a szájára, de aztán felhúztam az ágyból,majd lementünk a hotel éttermébe, ahol kerestünk egy eldugott kis asztalkát, majd az étlapot nézegetve, elkezdtük kiértékelni a napunkat..

*~Londonban másnap reggel~*
Kamilla szemszöge

-Na és,hogy hívják a pukizó tündért?-kérdezte Louis már fulladozva a nevetéstől
-Fel adom, hogy?-néztem rá kissé unottan
-FINGILING!-tört ki óriási nevetésben.

Bevallom, engem is megnevettetett egy kicsit, de azért mégsem volt olyan eget-rengető poén...Még egy ideig fárasztott Louis a hülyeségeivel, aztán mint valami isteni szikra, megcsörrent a telefonom. 

-Szia.-szólt bele pajkosan Regina a telefonba.
-Szia, de friss valaki ilyen korán reggel.-nevettem
-Nem panaszkodom.-kuncogott 
-Nem akarom tudni a részleteket!
-Jólvan, akkor azt sem mondom el,  hogy Zayn és én el akartunk hívni titeket a strandra.
-Héééé!-nevettem

Megbeszéltük, hogy mi felhívjuk Louissal Liamet, ők pedig Niallt, aztán dél körül indulunk.

-Mehetünk?-állt fel Zayn
-Nem még nem jöttek meg Liamék...-dőlt hátra a kanapén Regina
-Halihóó.-léptek be Niallel.

El is indultunk, és miután megvettük a jegyeket kerestünk egy eldugottabb helyet, hogy azért mégse kelljen úgy legyünk egész nap, hogy az egész strand minket néz. 

-Louis tegyél le!-visítozott Regina
-Ahhahaha.-nevettem hangosan rajtuk, ekkor Niall és Zayn megragadott és belehajítottak a vízbe, Liam pedig egyenest  mellém ugrott egy nagy bombát.
-Köszi...-köptem ki nevetve a vizet.
-Anyu, a néni belehányt a vízbe.-mutatott rám egy 5év körüli kislány
-Amy nem hányt bele, csak nyelt egy kis vizet.
-Akkor a víz a hasában kéne legyen!
-inkább edd a fagyidat...
-A  nénii.-röhögött Louis
-Beszótá' Baszod?-mentem felé 'kemény' arckifejezéssel, de aztán felnevettem

Kiültünk egy idő után napozni, és beszélgettünk. 

-Biztosan az Eiffel torony tetején ölelkeznek Harryék..-ábrándozott Regina

*~Francia ország~*
Tori szemszöge

-Nem hiszem el, hogy megcsaltál azzal a ribanccal!-kiabáltam vele egy hírlapot a kezemben tartva, amin Harry és Taylor ölelkeztek, és csókolóztak. A forrás szerint ez 1 hete történt.
-én nem..ez baromság-mondta Harry
-Tényleg? Mert itt én mást látok, vagy ez az iker testvéred, akiről még nem tudok? Ahogy arról sem, hogy megcsaltál...-ledobtam az újságot,  aztán kirohantam a folyosóra, és el akartam futni, de kiment a bokám
-Bassza meg!-mondtam a bokámat fogva

Harry kiszaladt értem, felkapott,majd vissza be vitt....szólítgatott, de undorodva fordítottam el a fejem..

-Nézz rám..had magyarázzam el..
-Nem érdekel.-néztem mélyen a szemébe, aztán bementem a fürdőbe, magammal vittem a telefonomat, aztán bezárkóztam.

Nem hiszem el, hogy boldognak hittem magam, aztán a reggeli mellett a zsúrkocsin,amit valószínűleg a szobapincér  hozott fel, ez az újság van...
A telefonomért nyúltam, aztán tárcsáztam egy számot..már rég nem beszéltem vele...és úgy tudom, hogy itt lakik Francia országban...

6 megjegyzés:

  1. nagyon nagyon jóó lett alig várom a kövit ! :)

    VálaszTörlés
  2. zsíírr lett már nagyon várom a kövit! :)

    VálaszTörlés
  3. wííí..:) nagyon tetszik imáádom hamar köviT!:) ügyii vagy ! :) <3

    VálaszTörlés
  4. nagyon tetszik gyorsan kövit!!:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik, hamar a kövit :)))

    VálaszTörlés
  6. Szia :) nagy rajongója vagyok a blogodnak. Izgalommal olvasom a részeket, és sosem tudom várni az új fejezetekre. Ez most is így van.. őrülten várom a következő részt. Bevallom őszintén, kicsit szomorú lettem akkor, amikor abba akartad hagyni az írást. De amikor megtudtam hogy mégsem hagyod abba, boldog lettem :). Szóval, siess a kövivel :)Puszii xx

    VálaszTörlés