2012. november 15., csütörtök

~Álom~

Sziasztok! Nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon sajnálom, hogy ilyen sokáig nem hoztam részt, de nem volt időm, mert tanulnom kellett(-.-) mert ha jó középsuliba akarok továbbkerülni akkor bizony sokat kell gürizni, de gondolom néhányotoknál ismerős a helyzet! :) Ez egy szomorúbb rész lett, de ez CSAK az egyik főszereplőnek az álmában játszóik le és a blogbeli valósághoz nincs köze...:) Ehhez a részhez ezt a zenét ajánlom: 
http://www.youtube.com/watch?v=sZ6BpPg8Rss
Jó olvasást drágáim ♥ 



~Kamilla szemszöge~

Miután Regina hazament tőlem, nagyon fáradt voltam, ezért úgy döntöttem, hogy veszek egy forró-fürdőt aztán rögtön alszom is. 

Miután megfürödtem, felvettem a pizsamámat, majd bebújtam az ágyba. Nyakig betakaróztam, és perceken belül már aludtam is. 

~Az álomban~

Torival és Reginával épp a bevásárló központban járkáltunk, csak úgy céltalanul, majd hazamentünk. Mivel Reginának és Zaynnek, valamint Harrynek és Torinak is programja van ezért hazamentem és vártam Louist aki még tegnap este szólt, hogy ma jön hozzám és meglepetést tartogat a számomra. 

Már egy órája itt kellene lennie Louisnak, de megértem, mert gondolom azért késik, mert a rajongók megállították, vagy tovább kell maradnia valamiért, vagy valami ilyesmi, de ahogy telt az idő egyre nyugtalanabb lettem, mert akkor szólt volna. 

Megpróbáltam felhívni, de fel sem vette, az sms-re sem válaszolt..érzem, hogy valami nem oké....
Egy órán belül valaki csengetett. Nagyon megörültem, hogy nincs semmi gond, mert itt is van Louis, de amint kinyitottam az ajtót ledöbbentem. A rendőrség az...

-Jónapot kisasszony. Maga Kamilla Szabó?-mutatta fel a jelvényét- Ross nyomozó vagyok.
-I-igen én vagyok. Valami gond van? 
-Igen. Esetleg bemehetnénk, mert jobb lenne ha leülne...
-Persze jöjjenek csak. Egy kávét?
-Köszönöm nem. Az történt, hogy az ön barátja, Louis William Tomlinson balesetet szenvedett.
-Mi? Az-az nem lehet!-rogytam össze és csak sírtam
-Sajnos igen. A zebrán elütötte egy ittas vezető. Cserbenhagyásos baleset történt, de a virágboltos felírta a rendszámot, és jelentette a rendőrségnek, szóval elkaptuk, de Mr. Tomlinson kórházban van és rossz a állapota. Az orvosok 3%-ot jósolnak neki, hogy felépül...
-Nem! NEM és NEM!
-Kérjük nyugodjon meg!
-Hogy kérheti, hogy nyugodjak meg? A szerelmemről van szó! És nyugodjak meg? Nem veszíthetem el!
-Bevisszük önt a kórházba...Jöjjön

Az egész utat végigsírtam. Útba esett a gázolás helyszíne is, ahol Louis vérfoltja festette pirosra az út fekete-szürke színét. 
Ettől, csak méginkább sírtam, és azt éreztem, hogy ha ő nem élhet többé, akkor már az én életemnek sincs értelme.

Beértünk a kórházba, nem akartak beengedni, de nagyon nehezen beengedtek. Bementem hozzá, és mindenhonnan csövek lógtak ki Louisból. Tele volt apró és nagyobb sebekkel is, amiket már kötéssel takartak el. A nyomasztó kórházi fehér falak, a lélegeztető gép és a szívét vizsgáló gép pittyegése csak siralmasabbá változtatta a helyzetet. Az éjjeli szekrényen, egy vörös gyűrűtartó volt. Feketével rá volt festve, hogy Kamillának. Felnyitottam, és egy gyönyörű gyémántköves gyűrű virított rám. 
(http://www.youtube.com/watch?v=I2XAmVtFIEo)

A gyűrűtartóval a kezemben huppantam a padlóra, és azonnal eldőltem, majd Louis nevét kezdtem ismételni. 

-Nem lehet! Nem nem és nem! Nem veheted el tőlem őt! Élnie kell, különben én sem élek! Ez nem igazságos! 
-Ka-kamilla-hallottam erőtlen hangját, ahogy engem szólongat. Azt hittem, hogy képzelődök, de láttam, ahogy aprót moccan az ujja, ezért  felpattantam
-Ittvagyok szerelmem.
-Sze-sze-szeretlek-hörögte!-Ho-hozzám
-Ne! Cssss! Nem szabad beszélned. Nem szabad megerőltetned magad!
-Jönnél fe-fe-feleségül?
-Igen. De mostmár Cssss! Felkell épülnöd!
-Jó....Sze-Sze-szeret-lek-szótagolta, majd lecsukódott a szeme, és a szívére kapcsolt gép is hosszú sípolással jegyezte, hogy leállt a szíve
-NEM Louis ÉBREDJ! NEM!! VALAKII!!!! NŐVÉÉRR!!-szaladtam ki a folyosóra, és összeestem. 

Nem hiszem el, hogy nincs többé! Nm, ez nem lehet! El akart venni feleségül, és erre elütik és pont neki kell meghalnia, mert egy rohadék részegen ült be az autóba. Miért ő bűnhődik? Louis egyetlen hibája az volt, hogy feltétlenül tudott szeretni mindenkit és erre ő hal meg...

-Kamilla ébredj! Mi a baj?-hallottam meg Toffy a bátyám hangját
-csak egy álom volt.-töröltem le a könnyemet. 

7 megjegyzés:

  1. Jujj ez nagyon jó lett :D Köviiit:D

    VálaszTörlés
  2. jujj egy pillanatra még el is hittem hogy ez nem álom.
    Nagyon jó,köviit.
    és nézz be hozzám és írj is komit ha tetszik:
    mylife-and-onedirection.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett! hamar kövit!! :)) <3

    VálaszTörlés
  4. Basszus ez nagyon jó lett!Hozd hamar a kövit

    VálaszTörlés
  5. Fanasztikus:) Én elsirtam rajta magam annyira megható:) Nagyon várom a kövit

    VálaszTörlés
  6. Hátborzongatóan fantasztikus! :')

    VálaszTörlés