2012. november 16., péntek

~Ketten az éjszakában~

Sziasztok :) Látom tetszett az előző rész, és bevallom én is sírtam miközben írtam...Örülök, ha kisit ti is megkönnyeztétek, mert ezzel tudom, hogy a blogommal váltok ki belőletek érzéseket :D Ez a rész szerintem egy kicsit lapos lett, de ezt majd ti elbíráljátok. A Liames blogomra nemtudom, hogy mikor hozok részt..:$ 
Na sziasztok, jó olvasást ♥



~Kamilla szemszöge~

-Mind gy, azért jöttem, mert megjött Louis...-ment ki Toffy a szobámból
-Okés, köszi...Szólj neki, hogy jöjjön fel.
-Szia szerelmem.-jött be Louis, én pedig azonnal a nyakába ugrottam
-Sziaaaaaaa!-csókolgattam össze-vissza az arcát
-Na, hogy-hogy így örülsz nekem?
-Volt egy rossz álmom, amiben megakartad kérni a kezem, de elütött egy autó és meghaltál! De itt vagy!-csókoltam meg újra mire ő is visszacsókolt

~Tori szemszöge~

Azonnal elkezdtem pakolászni, de nemtudtam, hogy mit is vigyek és hány napra, ezért jobbnak láttam visszahívni Harryt.

-Sziaa!-szóltam bele zavartan
-Fogadjunk, hogy nemtudod, hogy mit pakolj mi?
-Talált. szóval?
-Igazából mindenben gyönyörű vagy.
-Most kurvasokat segítettél mondhatom.
-Öhmm...hát pakolj minden alkalomra
-Oké, és hány napra? 
-4! Na siess, mert egy órán belül ott vagyok érted. Szeretlek!-nyomta le.

~Regina szemszöge~

Hazamentem, és azt láttam, hogy Tori csak szaladgál ide-oda és valamit eszevesztten keres, de nem találja.

-Szia. Hát te?-néztem rá
-Szia...pakolok..Nem láttad a piros felsőm?
-A szárítón van..amúgy miért hova mész?
-Megyünk!-javított ki.-Pontosabban Harry és én...  napra, Párizsba..
-Ohhoo...az szép! Ilyen romantikus nyaralás?
-Mondhatjuk annak is..és úgy érzem, hogy életet vinni a kapcsolatunkba, mert alig vagyunk együtt és az sem valami mozgalmas...
-Sok sikert csajszi.-öleltem meg, majd segítettem neki pakolázni.

Durván egy óra múlva már minden kellő dolgot összepakoltunk, majd jött is érte Harry. Amint elmentek felmentem, és felhívtam Zaynt.

-Szia bébi.-szólt bele
-Sziaa. Harry és tori elmentek, én pedig egyedül vagyok..mit szólnál hozzá, ha átjönnél? 
-Jaa Harry mondta, hogy elviszi Torit 4 napra. egyébként okés.. Mit csinálunk?-kérdezte kajánul
-Beteszünk egy filmet..
-Aztán én is betennék valamit-nevetett fel
-Te állat! Na várlak szeretlek!-nyomtam ki nevetve

Zayn fél órán belül, már itt is volt, és egy üveg bor társaságában beültünk a tv elé és megnéztünk egy filmet, majd Zayn felvitt és hát kkhmm...

~Kamilla szemszöge~

El sem hiszem, hogy képes volt éjszaka eljönni, hozzám, azért mert ma még nem találkoztunk. Itt vagyunk ketten az éjszakában, az erkélyen és fogjuk egymás kezét, miközben Louis a fülembe suttogva énekli a Stole My Heart-ot. 



6 megjegyzés:

  1. Szerintem jó lett! "Aztán énis betennék valamit"xDD szakadok:DD
    Kövit!

    VálaszTörlés
  2. Tudnál linket adni a Liam-es blogodról??:)

    VálaszTörlés
  3. 'aztán én is betennék vmit' XDDDDDD szakadok. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD amúgy kövit *-*

    VálaszTörlés
  4. ez a mondat nekem is nagyon tetszik ... nagyon jó az egész .. gyorsan kövit :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon..nagyon jó lett! Szakadtam azon a mondaton.. :) Siess...

    VálaszTörlés
  6. A vége nagyon aranyoooos :$:D

    VálaszTörlés