2012. november 8., csütörtök

~Testvéri vigasz~

Sziasztok! :D Nagyon szégyellem magam, hogy nem írtam, mert ti vagytok a legjobb olvasók a világon, én meg hanyagolom a blogot, csak sokat kell tanulnom és az sem meg egy pillanat alatt...De most itt vagyok :DDDD Jó olvasást drágáim :) ♥


-Csak egy csókot hercegnőm.-suttogta
-Nem, nem lehet...Harryt szeretem és nem tudnám vele megtenni.-könnyeztem
-Egy csókban nincs semmi, és Harry is így gondolja..
-Mi? Ezt hogy érted?-pattantam el öleléséből gyorsan
-Se-semmi...
-Azonnal az igazat!
-Liam az előbb hívott, hogy Harryt csókozni látta a titkárnővel a stúdióban...Csak ő látta..
-Ez-ez biztosan nem igaz...mi van ha nem Harry volt vagy mi van ha..?
-Ez Harry! Bármennyire is szeretem, ne értsd félre! Szóval bármennyire is szeretem, az ilyen dolgain sosem lepődöm meg...-hajtotta le a fejét

Abban a pillanatban elvesztettem az eszem és azonnal megcsókoltam Niallt. Persze, csak bosszúból de mint mondtam, a mérgességtől nem tudtam épp ésszel gondolkodni.  
Mihelyst elváltak ajkaink a könnyeim patakként kezdtek folyni, és Niallnek csak egy köszönömöt tudtam kinyögni és azonnal felkaptam a táskám és az utcára szaladtam. 
Hallottam ahogy Niall kiabál utánam, de én csak annál gyorsabban futottam. 

Ahogy haza értem, úgy kaptam elő a telefonom és tárcsáztam Adam a testvérem számát.
-Tori?-szólt bele
-Igen! Szükségem van rád!-sírtam
-Mi a baj?-rémült meg
-Csak gyere!-gyorsan elmondtam a címem, és leraktam

Egy fél órán keresztül már itt is volt.

-Szia!-borultam a nyakába sírva
-Szia..-simított végig a hátamon zavartan
-Nézd, tudom, hogy alig ismersz, de a testvéred vagyok....most rád van szükségem a legjobban...
-Nyugi, én itt leszek veled!-egy puszit nyomott a homlokomra
-Köszönöm.-szipogtam

Mindent elmeséltem neki, majd meséltünk is egymásnak az elmúlt éveinkről. Adam teljesen megvigasztalt. 

-Köszönök mindent!-öleltem meg már az ajtóban
-Nyugi! Ha van kedved, akkor összefuthatnál velem, és a kishúgoddal is. Jövőhéten én vigyázok rá, mert anyáék Ausztriába mennek házassági évforduló alkalmából. Mit szólsz?
-Úr isten, igen-igen és igen.-Mosolyogtam lelkesen
-Akkor majd hívlak. Szia hugi.-mosolygott és még meg ölelt.

Adam azt mondta, hogy én ne hívjam fel Harryt, hanem várjam meg míg ő hív és lassan hozzam fel a témát és ne veszekedjek vele, hanem hagyjam, hogy elmagyarázza.

-Szia édes.-szólt bele Harry amint felvettem -szia.-óriási gombóc volt a torkomban
-Valami gond van?
-öhh..igen
-Mi a baj?
-Te!
-Mit csináltam?
-Semmit, ha az semminek számít, hogy lekaptad a stúdióban a titkárnőt....
-Te honnan tudod?
-Le se akarod tagadni?
-Azzal jobb lesz? Őszinte akarok hozzád lenni, mert szeretlek. Az az igazság, hogy azt mondta, hogy ő biztos jobb nálad, ezért egy csókkal be akarja bizonyítani. 
Megcsókolt, de nem változott a véleményem. Én szeretlek! Különben tervezném, hogy el utazzak veled Francia országba még ma este?
-MI?
-Igeen! Szóval készülj szerelmem. Este 8-ra ott vagyok..:) 3 napra pakolj. szia.

Azonnal pakolni kezdtem...

6 megjegyzés:

  1. NAgyon jó lett,imádom a blogod.hamar a kövit :D!

    VálaszTörlés
  2. Mikor folytatod máár?? *-* am nagyon jó ! ;)

    VálaszTörlés
  3. Anyira jó... Nagyon jól írsz.. Be lenéznél ebbe : www.takemehome-1direction.blogspot.hu Köszii

    VálaszTörlés
  4. NAGYON jó lett
    Gyorsaaaan kövit!!

    VálaszTörlés
  5. Jajj ez annyira jó:)És izgalmas *-* Hozd már a kövit!Ha nem tudom olvasni a blogod akkor nekem végem lesz.. ! Kövit!♥♥

    VálaszTörlés
  6. NAGYON NAGYON NAGYON IMÁDOM EZT A BLOGOT! GYORSAN KÖVIT! *-* ♥

    VálaszTörlés