2012. november 19., hétfő

~Napfény~

Sziasztok :D Újra itt, ezt a részt a blogbeli Reginával írtam, aki amúgy is Regina :DDDDDDDDDDDD Ez egy vidámabb rész lett :) Jó olvasást, puszi ♥

~Harry szemszöge~

Elmentem Toriért, majd kocsiba szálltunk, és a magángépemhez mentünk. Felszálltunk a gépre, majd kevesebb mint fél órán belül, a magasban voltunk. 

-Fhuuuu-fújta ki aggodalmasan a levegőt Tori
-baj van cica?-néztem rá
-Félek.
-Ugyan mitől?-nevettem fel
-Attól, hogy ez a gép le fog esni...
-Már nagyon sokszor utaztunk géppel, és most is itt vagyok..
-Jó, de csak egy eset kell, hogy megtörje mindeddigi sikered a repülést illetően...-forgatta a szemét
-Garantálom, hogy semmi baj nem lesz...-nyomtam egy puszit a homlokára

~Zayn szemszöge~

Átmentem Regihez, és egy kis filmnézés után, nem bírtam magammal, főleg a "kis Zaynnel" , úgyhogy kénytelen voltam szabadjára engedni az elmúlt egy hétben elfojtott perverzitásomat és a kis barátomat akit a cipzár-rács fogott mind idáig vissza. 

Az ölemben vittem fel, majd bevittem a szobába. Berúgtam a lábammal az ajtót, majd az ágyra tettem. Levettem a felsőmet, amin hideg kezeivel azonnal végigsimított, majd az övemért nyúlt. Csigalassúsággal kapcsolta ki, majd az említett cipzárt is lehúzta. A kis barátomat, (amit csak úgy megjegyzek, hogy nem is olyan kicsi ) innentől már csak egy vékonyka boxer zárta el. Idegesítő volt, hogy rajtam már szinte semmi nincs, ő meg még mindíg teljesen fel van öltözve, ezért azonnal levetkőztettem. Innentől felgyorsultak az események, és máris a dolgok közepébe vágtunk. (:P) 

-Csodás vagy.-suttogta
-Te is .-csókoltam meg

~Regina szemszöge~

-Imádlak.-csókoltam meg a mellkasát, majd megfordultam, és aludni készültem, de végigsimított a fenekemen. 
-Neked tényleg ennyi elég volt? 
-Nem! Holnap meg akarom ismerni az igazi Bradford Bad Boi-t-kuncogott
-Benne vagyok, de abban már különleges helyszín is játtszik-.nevetett fel 

~Tori szemszöge~

Harry megnyugtatott, hogy semmi gáz nem lesz, ezért megpróbáltam elaludni, csak hát nem minden volt zökkenőmentes az alvást illetően.

-Szeretlek!-suttogtam Niall fülébe
-Én is!-nyomott egy csókot a számra, majd hirtelen áttért a nyakamra, de ahelyett, hogy csókolta volna, beleharapott

Fájdalmamban felsikítottam, de a hirtelen szúró érzés nem akart múlni, sem csillapodni. sőt inkább csak egyre jobban fájt. Éreztem, hogy valami más érzés járja át a testem minden porcikáját. 

-Ahh.-nyögtem fel, mire Niall elengedett és elégedetten mosolygott

A tükörbe néztem, és láttam, hogy egy óriási harapásnyom van a nyakamon, ami mellesleg vérzik is. 

-Ne félj. Már nem tart sokáig.-nevetett fel Niall a hátam mögül, ekkor azt éreztem, hogy belül megszúrja valami a számat, és a saját vérem ízét éreztem meg. Azonnal vicsorítottam egyet, és megláttam a kicsinek nem mondható szemfogakat, ami sokkal inkább hasonlít egy vámpíréra, mint egy normális szemfogra...

-Te, vámpír vagy?-fordultam meg
-Ahogy most már te is.-jött közelebb, és megcsókolt.

-Vámpír!-sikítottam fel, és kinyitottam a szemem, és egy kamerát láttam meg a fejem előtt
-Édesen alszol-kuncogott Harry
-Bazdmeg! 
-A kamerát? Hát nem rossz, de én jobban gerjedek rád!-kacsintott-Amúgy miért sikítottad, hogy vámpír?
-Volt egy álmom..-nevettem fel, majd a pilóta bejelentette, hogy megkezdjük a leszállást.

                                                        **  **  **  ** ** ** ** **

-Végre, a szilárd talaj!-léptem aföldre
-Te butus!-karolt át nevetve Harry

A francia napfény égette a bőröm. Hát igen, aki a Londoni időjáráshoz van szokva, az elég fehér, és hirtelen megérzi, ha van vagy 40 fok. 

7 megjegyzés:

  1. szia jujj komoly volt: Vámpííír

    nézz be hozzám is:
    http://mylife-and-onedirection.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól írsz! Nem tagadás.. Csak hosszabakat nem tudsz?
    Ez a kedvec blogom és sokat szeretek egyszerre olvasni! :)

    VálaszTörlés
  3. gyorsan! új részt! imádom a blogod*-*

    VálaszTörlés
  4. Gyorsan írd a kövit!! Nagyon jó! Imádom
    Nézz be hozzám is: http://littlethings1dfanfic.blogspot.hu/ :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó..:)) Csak soha nem írsz :((

    VálaszTörlés
  6. Sziia:)) ma kezdtem el olvasni a blogod és egy pillanatra sem hagytam abba az olvasást annyura joo...eléggé szomoru kettem mikor megláttam hogy nincsen több fejezet még...nagyon gyorsan hozdd a kövittt nagyon váromm *-* xoxo

    VálaszTörlés