2012. november 5., hétfő

~Valami amit nem szabad~

Sziasztok :) Hosszú idő után újra itt vagyok :) Látom, hogy kértétek a linket az új blogomról. Itt van: http://szerelmesbaratokin1d.blogspot.hu/ :D Remélem, hogy tetszeni fog és követni fogjátok azt a blogomat is :) A kommentek ott is érnek :) ;) Holnap is jövök új résszel mind a 2 blogomra :) Jó olvasást! ♥


A vacsora után Harryvel  elmentünk egy szállodába. Egy romantikus éjszakát hagytunk magunk mögött, aztán reggel távoztunk, mert a fiúknak az albumon kellet dolgozni. 
Amikor már azt hittem, hogy minden mindig így lesz akkor rájövök, hogy ők szinte már világ sztárok és ahogyan a többi hírességnek nekik is vannak teljesítésre váró kötelességeik. 

-Szia.-köszöntem Niallnek miközben a konyhába csoszogtam.-Hát te?
-Szia..Nem mentem, mert fáj a térdem...tudod nemsoká megműtik. 
-Jaa tényleg..Regináék? Nagyon csend van.
-Elmentek Kamilláékhoz, mármint Kamilla bátyjához...Valami meglepetésről hallottam őket beszélni nek..vagyis nemtudom kinek..-mondta, és el is szólta magát
-Na persze...-nevettem fel. Gondoltam, hogy nekem mert nemsoká születés napom lesz

Megreggeliztem, majd Niall kíséretében a tv elé ültem és a szörnyen unalmas csatornák között kapcsolgattam. Szinte már átlyukasztotta a mellem Niall égető tekintete, de próbáltam ügyet sem vetni rá, végül aztán mégis meg untam.

-Mondd muszáj a melleimet nézni?
-Nem, de annyira..szóval annyira ööhh..izé.. Jobb ha most megyek.-pattant fel vörösen
-Mi az?-álltam fel és utána szaladtam
-Semmi csak..mind 1 .-felment és becsukta az ajtaját. Ahogyan hallottam kulcsra zárta, majd kicsivel később gitárpengetést hallottam. 

Tanácstalanul le mentem, majd miután meghallottam a telefonom csörgését elkezdtem keresni. A hely szokatlan volt, mivel most a fiúk házában voltunk ezért kis időbe tellett míg megtaláltam a hang forrását.

-Szia kicsim.-szólt bele azt hiszem mosolyogva Harry
-Szia.-nevettem kedvesen
-Van egy rossz hírem.-hangja bússá váltott
-Mi a baj bébi?
-Az a gond, hogy a menedzser azt mondta, hogy ma még az albumon dolgozás után egy Amerikából érkező fejessel kell találkoznunk. Megbeszélés féle, aztán be ugrunk kajálni.Sajnálom szívem.-szomorkodott
-Semmi baj.-mosolyogtam bele de korántsem voltam boldog
-Most le kell tennem édes. Szeretlek.-mielőtt elköszönhettem volna én is letette

Felmentem, hogy közöljem az előbb hallottakat Nialllel

-Niall! Most hívott Harry. Kérlek engedj be.-kopogtattam
-Gyere.-nyitotta ki az ajtót. Elég fáradt feje volt, kipirult és a haja is össze-vissza kuszált volt, valamint zihált is.
-Azt mondta, hogy miután befejezték az albumon dolgozást egy Amerikából ideutazó fejessel beszélnek aztán beugranak kajálni.
-Oké, köszi.-mosolygott, majd végig nézett rajtam, és megnyalta a szája szélét.
-Szívesen.. Nem akarsz lejönni?
-Nem...-suttogta, majd nekinyomott az ajtónak. 

A nevem suttogta és hogy ezt nem szabadna, de nem tudja magát visszafogni aztán már a nyakamat csókolta. Zihálni kezdtem és el is pirultam. Kellemetlen helyzetbe hozott, mivel eddig lehetetlennek tartottam, hogy egyszer valaha is elképzeljem, hogy vele lefeküdjek, de most hogy ilyen helyzetbe kerültünk már nem is annyira vissza taszító, viszont ott van Harry akit SZERETEK.

-Nee..ezt nem ..szabad.-lihegtem
-Tudom, de...ahh.-mondta, majd ahelyett, hogy befejezze a mondatot újra a nyakamat csókolta.....

4 megjegyzés: