2012. október 22., hétfő

~A koncert~

Sziasztok itt az újabb rész, amit szintén "Kamillával írtam meg".  Ebben a részben benne lesz egy tehetséges énekes, akit "Regina, Kamilla és én is nagyon szeretünk' az életben is :) Ő nem más mint: Adam Lambert :DDD Jó olvasást :)





~Egy héttel később~

Niall és Emily azóta a bizonyos nap óta nem találkoztak, és nagyon úgy tűnik, hogy nem is fognak. Liam haza jött, de nemsokára vissza kell mennie, és többet nem is mondott. Regina és Zayn egyre többet vannak kettesben, és úgy is, Kamilla és Louis napi szinten elmennek valahova, múltkor én és Hazza is velük voltunk. Nagyjából ennyi a helyzetjelentés a múlt hétről. 

-Naa, mit hoztam?-jött be Regina 1000 wattos vigyorral, és a háta mögött tartott valamit.
-Még nem tudom, de biztosan elmondod.-nézett rá gyanakvóan Kamilla, mire mindenki felnevetett.
-Adam Lambert V.I.P. koncert jegyeket.!-sikított fel.
-ÁÁÁÁÁÁ- Sikítottunk fel Kamillával egyszerre
-Ezt meg hogy?- kapkodta a levegőt Kamilla
-Háát, megvannak a kapcsolataim.-nevetett Regina
-Milyen kapcsolataid?-nézett rá Zayn hunyorogva
-Az unokabátyám az öltöztetője Adam menedzserének, és tudta, hogy imádom őt, és adott 8 V.I.P jegyet.- ugrált és szinte már sírt
-Ha így fogadsz minket is annak idején, tuti, hogy elmenekülünk.-nevetett fel Niall, mire Regi pofon csapta egy díszpárnával.

-Mikor megyünk?-állt fel Liam és elvett egy jegyet, én pedig fenekét néztem.
 Valahogy isteni segge van ennek a Liamnek.Valamit kurva jól csináltak a szülei. 
-Mi ilyen jó, hogy így lesed?- suttogta a fülembe Lou
-Jaa semmi.-nevettem fel kínosan
-Láttam ám.-suttogott újra.-Ha Harry megtudja, kinyír
-De nem tudja meg. Értve?-néztem rá komolyan
-Aham...-mosolygott majd oda ment Regihez, és kivett két jegyet, és nekem is hozott. 
-Szóval! Mikor megyünk?-ismételtem meg Leeyum kérdését. 
-Ma.-mondta Regina vállat vonva, mintha ez olyan természetes lenne.

A csajokkal elkészültünk, és a fiúk is felvettek valami fekete cuccot, és kocsiba ültünk.A koncert helyszínénél 3 bazinagy hústorony állta az utunkat, de amint meglátták Reginát be engedtek a folyosóra.

-Szerintetek melyik lehet Adam öltözője?-kalandozott el Kamilla
-Te az enyém vagy.- húzta közelebb Louis magához a lányt
-Mert szerinted le is állok egy homoszexuálissal!-nézett a répa imádóra
-Ki a buzi?- csoro Louis azt hitte, hogy rá mondja 
-Hát Adam!.-rendezte le az ügyet Regina egy vállvonással, és be mentünk afolyosóról a csarnokba a VIP részlegbe. 

Elfoglaltuk a helyünket, és vártuk a kezdést. Őrület, hogy mennyien jöttek el ezért a tehetséges Amerikai fiúért. 




Adam feljött és ha ez lehetséges, még nagyobb lett a hangzavar. Köszöntötte a Glamberteket és egy kis beszéd után bele is kezdett az első dalba ami a Trespassing volt. Az egész közönség vele együtt énekelte vakuk villogtak. A zenék így voltak: Fever, Never Close Our Eyes, Whataya want from me, Cuckoo, Shady, Broken english, Sleepwalker és Cokehold. A fevernél Adam megint alakítottés szépen lesmárolta Tommyt aki a basszusgitárosa (akivel aképen van.szerk.megj.) 
-Ez sirály volt!-mosolygott megállíthatatlanul Kamilla
-Igen, és most találkozhatunk vele.-könnyezett örömében Regi

Bementünk a folyosóra és megkerestük azt az ajtót amelyre nagy betűkkel ki volt írva, hogy: ADAM LAMBERT! 

Kopogtunk, majd Adam megejtett egy "szabad"-ot majd bementünk.......


 

5 megjegyzés:

  1. Meglepetés a blogomon neked ♥ :)!! Remélem örülsz neki!! :)http://hbbhuftg.blogspot.hu/2012/10/dijam.html

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jóóóóóóóóóóó*-*
    Hamar kövit!..:DDDDDDDDD

    VálaszTörlés
  3. Hamar köviiiit!!!!!!!!
    Nagyon jó

    VálaszTörlés
  4. PERFECT!♥ Azt hittem jobban kiakadnak az olvasóid,Adam miatt..:D

    VálaszTörlés