2012. október 8., hétfő

~Csók a holdfényben~


                                                                       ♥Deédes ;)♥  

- Tetszik mi? Hát te is nekem.-nyögte a nyakamba
-Ne játssz az érzéseimmel.-szaladtam ki előle, és bezárkóztam a szobába.    

(http://www.youtube.com/watch?v=_bEHipb2SNw)

A sötétben elbotorkáltam az ágyig, eldőltem rajta, és csak sírtam. Nem azzal van gond, hogy ezt mondta, hanem, hogy tudom, hogy játszik velem. Csak egy ágasnak kellek neki, annak is csak addig amíg nem talál mást, akit kénye-kedve szerint dugványozhat. 
Valaki kopogott. Na ugyan ki? Persze, hogy Harry.

-Légyszíves most hagyj békén. -kérleltem, miközben letöröltem a könnyeimet
-Kérlek, csak két percet adj.-kérlelt

Elsétáltam az ajtóhoz, majd kinyitottam, épphogy csak kidugjam a fejem.
-Nézd értékelem, hogy kinyitotta, de ennél azért jobban kinyithatnád.-suttogott
Kinyitottam az ajtót, és be engedtem. Kihúztam a függönyt, így a holdfény bevilágított. A szobára félhomály borult. Oda álltam az ablak elé, és a holdat néztem, amíg ő az ágyamra ült és bele kezdett.

-Én, én tényleg szeretlek. Nagyon tetszel. Gyönyörű vagy. Én tényleg..-kezdte
-És ebből a két óra beszélgetésből te már rögtön levontad azt, hogy szeretsz....mégis hogyan? 
-Abból, hogy látom, hogy te nagyon kedves vagy...viszont úgy érzem, hogy Liam és közted történt valami..-állt fel, és tett felém egy lépést
-Nagyon tévedsz.-morogtam az orrom alatt
-Miért nem hiszek neked?
-Mert hülye vagy.-fordultam meg
-Ohh igen? De egy hülye aki téged szeret.-tett meg még két lépést
-Jajj ne butáskodj már...-nevettem fel cinikusan
-Csak szólj, és nem megyek tovább-jött megint, és lekapott

Megcsókolt. Ajkai veszettül falták enyéimet, lehetetlen volt, hogy ne csókoljak vissza. Amikor észhez tértem, lassan eltoltam magamtól, és megfordultam. Nem tudtam mit mondani.

-Mondtam én, hogy te is akarod.-nevetett fel, és átkarolta a vállam
-Egy szóval sem mondtam azt, hogy nem akarom, hogy megcsókolj. Azt mondtam, hogy hagyj békén...Nem is kellett volna utánam gyere.
-A végén még én leszek a hibás?
-Csak menny már és hagyj békén...-sírtam el magam
-Hát jó..-mondta szomorú hangon, és hallottam ahogy lépked
-Nee várj!- futottam utána, és ahogy megfordult, már is ajkaimra tapadt

Egyre intenzívebben csókolt, végül az ágyban kötöttünk ki. Persze a ruháink még mindig rajtunk volt. Csak elterülve csókoltuk egymást.
-Szeretlek-suttogta ajkaimba.
A karjaiban aludtam el

Másnap reggel Louis sikítására ébredtem. Oppsz, még mindig Harry karjai ölelnek.

-Ugye nem leszek kereszt apa? Még túl fiatal vagyok..-térdelt az ágy elé
-Te barom, ruhában??-ült fel Harry is
-Jól van na..De vendégünk van-pattant fel Louis. -Valami Kamilla, meg Emily
-Kamilaaaaa-futottam le sikítva, és egy más nyakába ugrottunk 

-Szia, Tori vagyok-fogtam kezet az ismeretlen lánnyal
-Emily Carson vagyok, 19 éves -mosolygott.
                                                               Emily Carson (19)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jóó *-*
    Lou..x"dd (y)..:D
    Kövit hamar..:d

    VálaszTörlés
  2. Lou :)) Nagyon birom ezt a blogot most kezdtem el olvasni s imaaadom! Kovit minel hamarabb! (:

    VálaszTörlés