2012. október 29., hétfő

~Figyelem :))~

Sziasztok :) Arra gondoltam, hogy szeretnék egy Liames blogot indítani. Ti mit szólnátok hozzá? Olvasnátok? Hogy azért tudjatok valamit róla itt ez lenne az alap történet : 

Egy lány, (még nem tudom a nevét) jelentkezik az x-faktorba (más menet rend szerint lenne ez az x-faktor) majd találkozik Eleanorral, akinek a legjobb barátnője lesz, és találkozik a fiúkkal. Liamhez kerül a legközelebb, de csak a barátot látják egymásban ezért semmi nemlesz köztük, de idővel egymásba szeretnek, és együtt lesznek :) 

Ez lenne az alap sztori :) Mit szóltok? És azt szeretném, hogy a nevet ti adjátok meg :) 2012.11.03-ig lehet szavazni, hogy legyen -e ez a blog és ha legyen, akkor hogy hívják a lányt :)

Választható nevek: 1.: Allyson 2.: Jade 3.: Serafina 4.: Willow 5.: Cleo

Tehát kommentben írjátok le, hogy:  igen, legyen és a nevet, vagy nem, ne legyen :) 

Előre is köszönöm és az új részt ma este láthatjátok :) Sziasztok ♥


7 megjegyzés:

  1. Igen legyen! 1.: Allyson legyen a neve! Én tuti olvasni fogom!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is legyen! Én olvasnám Allyson legyen a neve
    amúgy is Liam a kedvenc tagom!!

    VálaszTörlés
  3. igen ,igen és szerintem, is az Allyson legyen :D!

    VálaszTörlés
  4. legyen!:) és Allyson legyen.:3

    VálaszTörlés
  5. Legyen és Willow legyen a neve :)

    VálaszTörlés
  6. igen legyen és Jade legyen a neve ;)

    VálaszTörlés