2012. október 10., szerda

~Tegyük féltékennyé akció 1.rész~

Sziasztok!. köszönöm a Kommenteket nagyon aranyosak vagytok :) 
                                                                          :DDDD

~Viktória szemszöge~

-Gyertek lányok menjünk fel.-mosolyogtam rájuk
-Bocsi, de mi most megyünk-ölelt meg Regina és Zaynnel kézen fogva kisétáltak a házból.
-Hát ezek meg hova mennek reggel?-néztem a fiúkra
-Zaynhez.-mosolygott Liam
-Dugniii-szinte már dalolta Harry vékony, lányos hangon

Megforgattam a szemem, majd felmentünk a lányokkal. Megismerkedtem Emilyvel és kiderült, hogy nagyon vicces, kedves, aranyos, és nem az a "pláza picsa" fajta. Amúgy, meg ő Kamilla bátyjának a barátnőjének a húga.

-Képzeljétek! Harry az éjjel megcsókolt...mind egy hosszú történet.. a lényeg, hogy vele aludtam. Azt mondta, hogy szeret. Én viszont, még mindig nem vagyok biztos abban, hogy bármit megtenne azért, hogy velem legyen. Szóval ...
-Féltékennyé akarod tenni ugye?? -vigyorgott gonoszul Em. 
-aham.-haraptam zavartan alsó ajkamba

Szépen kieszeltünk egy tervet, amivel féltékennyé is tehetjük. Majd be kell avatni egy fiút, akit még nem tudunk, hogy ki lesz, de jobb lenne ha minél hamarabb átléphetnénk a következő szintre. Most megbeszéltük, hogy ma este elmegyünk mi csajok bulizni, és szépen kicsípjük magunkat. A fiúkat nem engedjük, hogy jöjjenek de úgy is tudjuk, hogy suttyomban eljönnek, úgyhogy, majd ott biztos találok egy fiút. :D

Kimentünk a szobából, és leültünk a kanapéra. Ott ült Nialler, Kicsivel mellette Louis, így közéjük beült Emily. Lou mellé beültem én, így mellém Liam került, aki mellett az akciómra nem túl lelkes Harry ült. Liam kedvesen és vággyal teli szemekkel rám mosolygott, mire én hirtelen ötlettől vezérelve ráhajtottam a fejem a vállára. 

-Mit néztek?-kérdezte Kamilla
-Most már semmit. -nyomta ki Niall a tv-t és vissza ült Em mellé. -Ismerkedjünk.-mosolygott

~Három órával később~

-Neeee! Tegyél lee.-fulladozva a nevetéstől sikítottam Liam hátáról, mivel így futott velem végig az egész házon. Louis Kamillával, Emily pedig Niall hátán kötött ki. Harry szakadt a röhögéstől, de a medencébe, akit egy perccel ezelőtt bele b*szott Louis, hát ki más?!

Nem sokkal később mi is a medencében voltunk, és a fiúk is csatlakoztak. Hülyéskedtünk, és megfigyeléseim szerint, Lou és Niall eléggé egy hullámhosszon van Kami-val és Emilyvel. 

Egy órával később fázásra hivatkozva másztunk ki a medencéből a lányokkal, és elkezdtünk készülődni. Regina nem jön, mert romantikáznak, úgyhogy, csak hárman leszünk. 

21:43-kor, már mindhárman teljesen elkészülve álltunk a tükör előtt, és én próbáltam, a minél szexisebb elhaladást Harry előtt. 

-Na mi elmentünk.-nevetgéltünk a lányokkal miközben az ajtó felé tartottunk
-Hova, hova?-jött oda Harry
-Hát bulizni.-forgatta viccesen a szemeit Kamilla
-Mi is megyünk.-szaladt oda Louis
-Felejtős.-nyomtam egy puszit Harry arcára és kiléptünk











4 megjegyzés: