2012. október 28., vasárnap

~Baba vigyázás~

Hello-belló :D újra itt és egy újabb rész :) Boldogan kijelentem, hogy túl léptük a 10 ezres nézettséget :D 10 872 Yeahh baby ;) Köszönöm. Ez a réz szerintem egy kicsit száraz lett, de remélem megfelel, tekintve, hogy ma milyen szar volt az idő, így az ihletem is elszállt. Jó olvasást :) xX



Reggel arra keltem fel, hogy lentről nagy nevetés hallatszik fel. Elvégeztem a reggeli teendőimet, majd le mentem, ahol egy édes kisbaba ült Liam ölében, és a többiekkel kacarászott.

-Tia!-integetett nekem a kislány, és fel ismertem, ő Lux. Olyan édesen selypít, hogy el olvadok.
-Sziasztok.-ültem le mosolyogva közéjük
-Hogy hívnak?-kérdezte a kislány
-Tori.-válaszoltam mosolyogva, utána Harry nyomott a számra egy puszit
-Hajji és Toji szejelmes?-pillogott Liamre
-Azt hiszem, hogy igen.-mosolygott

Lux Liam tudtára adta, hogy mostmár az én ölemben kíván lenni, úgyhogy Leeyum oda is adta a szöszit. Nagyon aranyos. Amint hozzám került, szorosan átölelt a nyakamnál, és szuszogott a nyakamba.

-Játszunk!-húzott oda Kamillához, akinél egy Barbi baba volt. 
-Regina gyere te is.-mosolyogtam rá, aki épp Zayn száján csüngött.

Luxxal nagyon jól eljátszottunk. Nagyon aranyos. Lux éhes lett, így vállaltam, hogy főzök egy kis tejbegrízt. 

-Tudod, nagyon jó anyuka lennél.-ölelt át hátulról valaki, de a mély hangjáról azonnal fel ismertem
-Te pedig jó apa.-fordultam felé egy percre
-Egy pár év, és sajátjaink lesznek.-csókolt meg
-Te velem tervezel gyerekeket?-néztem szemeibe
-Nem...a szomszéd kutyájával-nevetett
-Úgy tudtam, hogy a macskákat jobban bírod..-nevettem
-De téged még inkább-újra megcsókolt
-Na de most már a tejbepapit kell csinálnom.-fordultam meg, és tovább kavartam a tejbegrízt

Miután kész lettem, megterítettem, mert tudtam, hogy a többiek is enni fognak. Lux csak az én ölemben ülve volt hajlandó enni, így én etethettem meg. 

-Szeretlek.-ölelt meg a kis csaj
-De aranyos vagy! -nyomtam egy puszit a buksijára.-én is
-Toriban elő törtek az anyai ösztönök.-vigyorgott Zayn
-Ilyen kislány mellett, lehetetlen nem felelősség teljesen viselkedni ilyenkor.
-Milyen igaz.-mosolygott Regina

Liam és Niall kivitték Kamillával és Louissal Luxot a játszótérre, mi pedig beraktunk egy filmet. Nagyon elálmosodtam, így el aludtam és arra ébredtem, hogy kapok egy puszit az arcomra.

-Toriiiii.-ölelt meg, amikor fel ültem
-Lux!-mosolyogtam rám miután el engedett.-Milyen volt a játszó téren?
-Nagyon jó, de hiányoztál-pillogott
-oooohhh-jött ki a hang mindenki torkán

~Harry szemszöge~

Tori elképesztő. Olyan gyorsan megszerettette magát Luxxal, hogy az elképesztő. Luxot Paul, az apja meg tanította, hogy senkiben nem bízhat meg tisztán rajtunk kívül. Toriban meglátta azt, hogy nincs mitől félni, ezért nagyon közel engedte magához a lányt. Tökéletes anya lenne belőle. 

-Mi lenne, ha este elmennénk vacsizni?-öleltem át hátulról, amikor kiment a konyhába inni
-Benne vagyok.-megfordult és meg csókolt

Luxot Louis estefelé haza vitte, én pedig elkezdtem készülődni, ahogy Tori is. 
Amikor készen voltam, vissza mentem érte a házhoz - mivel haza mentem készülődni- kint megvártam a kocsiban, és amikor kilépett a házból azonnal egy furcsa érzés tört rám. Egy csodálatos érzés, szerelmes vagyok. 

Egy fekete ruhát viselt, ami kihangsúlyozta a tökéletes alakját. Egy kis fekete kézi táskát fogott, és egy tűsarkú volt a lábán. Tökéletes léptei után halk kopogás jelezte, hogy jön felém, és be ül a kosiba. Csak akkor tértem magamhoz, amikor a számra nyomott egy csókot. 


-Indulhatunk?-néztem rá, ő pedig egy aprót bólintott.....

5 megjegyzés:

  1. Ez is nagyon jó és ari is lett:))
    Hozd hamar a köviit!!
    Gyorsaaaaaaan!!

    VálaszTörlés
  2. "Hiányolom" a többi fiúval való történést,de ezenkívül jó lett!:))

    VálaszTörlés
  3. Ardtál! Nagyon jó lett! Várom a kövit!

    VálaszTörlés
  4. Jajj de jó :DD És Lux *o* áá olyan ari :))
    Kövit :D

    VálaszTörlés