2012. október 4., csütörtök

~Szeretlek 1.rész~

♥Deédi♥

~Regina szemszöge~

Nyílt az ajtó, és előlépett Zayn. Nagyon szexi volt, mint mindig. Mikor meglátott nem jutott szóhoz. Csak nézett és nagyot nyelt, nekem pedig előtörtek a könnyeim..újra...

-Szeretlek bassza meg-dőltem mellkasának.
-Én is szeretlek. -emelte fel a fejem, majd meg csókolt. Elmélyítettük a csókot, felkapott az ölébe, és bevitt a házba. Lábával berúgta az ajtót..

~Viktória szemszöge~

Fogalmam sincs, hogy most mit mondok a fiúknak. Csak úgy beállítok és azt mondom: Hello, Tori vagyok, Regina barátnője hozzátok jöttem, ők most békülnek!? Vagy mi?? 

Már mindegy, nincs időm gondolkozni, mert itt vagyunk. Kifizettem a taxit, és a bejárathoz sétáltam. Bekopogtam. Kis idő múlva résnyire nyílt az ajtó és kidugta a szemét egy srác.

-Nyugi, nem megszállott rajongó vagyok, csak Regina Collins barátnője. Most Zaynnel békülnek, engem meg ideküldtek.-nevettem zavartan, mire a srác el mormogott egy ja oké értem gyere be-t és kinyitotta az ajtót, hogy be tudjak menni.

-Amúgy Liam vagyok.-mosolygott és kezet nyújtott. 
-Viktória Kumin, Tori.-mosolyogtam, és ráztam vele kezet.

Körbevezetett a házon, és csak annyit tudok mondani, hogy : HÚÚ. Ez egy csodálatos ház...És egyedül lakik benne..csak egyedül.. Hát nem mondom, elkalandozott egy kicsit a fantáziám.. De NEM TORI! Tartsd magad...

-Amúgy kérsz valamit, enni, vagy inni esetleg?-kérdezte mosolyogva Liam
-Köszi, egy kis vizet-válaszoltam, közben még mindig jobbra-balra forgattam a fejem...Ez a ház....

Hozta is az innivalót, és leült mellém. Megtudtam, hogy van barátnője. Nem mintha baj lenne, hisz nekem amúgy is Harry a kedvencem a bandából :) Bár nála sem lehet több esélyem mint Liamnél, akinek még barátnője is van...

-És amúgy, te tényleg magyar vagy?-kérdezte meg újra..
-Igen, és még ha még 3 szor megkérdezed, akkor is az leszek-nevettem fel.

Liam minden percben megkérdezi, hogy ,,te tényleg magyar vagy?" 

-Jólvan, bocsi, csak tudod, a kedvenc focistám magyar. Zoltán Gera.-mosolygott-ismered? Mármint találkoztál már vele?
-Hogy ismerem-e? Csak vele lógok. -nevettem fel, mert hülye kérdésre hülye válasz...
-Tényleeööüüeez nem igazzz. -fordította át mondatát nevetve

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése