2012. október 11., csütörtök

~Viharos kapcsolat~

Sziasztok! :D Először is, köszönöm a kommenteket, örülök, hogy tetszik amit írok...MINDEN NAP JÖN ÚJ RÉSZ, ÉS NÉHA-NÉHA 2 RÉSZT IS HOZOK EGYMÁS UTÁN :DDDDDDD 




Vetkőztetni kezdett, de én megállítottam. Szerintem ez egy kicsit túl korai.

-Sajnálom, de még várjunk ezzel-nyomtam csókot a szájára
-Jólvan, bocsánat, csak olyan szexi vagy.-csókolgatta a nyakam.

Még egy kicsit elvoltunk, majd véget vetettem az idilli pillanatnak. Elmentem fürdeni, de mire visszajöttem, már nagyban aludt, úgyhogy átmentem a szobába. A fiúk, most nem tudom, hogy hol vannak, mivel Harry a vendégszobában van. Befeküdtem a kis ágyikómba, és el aludtam.

-Hova lett Harry?-hallottam egy visító hangot..LOUIS
-Csssss! még alszom.-húztam a fejemre a párnát
-De hova lett Hazza? Eltüntetted, te boszorkány.-pattogott még mindig visítva Louis  
-Ne ordíts már baszd meg! Harry nincs itt! -kiabáltam rá, mire rögtön elhallgatott
-Jó, csak ne bánts.-húzta védekezőül kezeit arcához
-Harry a vendégszobában van. És ha még egyszer visítani mersz, esküszöm kiherélek.
-A saját kezeddel?-húzogatta a szemöldökét
-Na fejezd be.-forgattam meg a szemem, majd a fürdőbe sétáltam.

Kereken 30 perc múlva készen sétáltam le a nappaliba, és meglepetésemre ott volt Josh is. 
-Hát, te itthon? Hogy-hogy?-nevettem fel
-Vicces kislány.-vigyorgott
-Tudom.-nevettem fel, majd a konyhába mentem. A pulton fent ült Regina, és Zaynnel csókolóztak
-Khmm..laknak itt mások is
-Sziaaa.-pattant le Regi, majd meg ölelt. Rendkívül vidám volt. Majd ki csattant örömében.
-Nem akarom tudni miért vagy ilyen vidám.-nevettem fel

-Liam! Tudnál jönni?-szóltam ki a konyhából, mivel a többiek mind az udvaron voltak, és csak Liam volt bennt, Harry pedig még aludt.
-Persze, mond.-mosolygott.
-El tudnál dobni Kamillához?-néztem rá kiskutya szemekkel
-Hogy is tudnék én neked nemet mondani?-nevetett
-Sehogy. Na  10 perc és mehetünk.-felszaladtam, majd hagytam egy gyors üzit Harrynek, hogy elmentem, nemsoká jövök, a többiek az udvaron. 

Kocsiba ültünk, és már indultunk is. Nem volt túl hosszú az út, de mégse volt rövid. Amikor megérkeztünk, becsöngettem.

-Szia, Kamilla?-jött ki minden bizonnyal az egyik bátyja. 
-Szia, ő nincs itthon, Emilyvel elmentek a plázába, meg orvoshoz..-mosolygott
-Jó köszi. szia

Vissza ültem a kocsiba, és haza mentünk. Mikor kimentünk már Harry is ott ült, és nagy csókkal várt. Leültünk a fiúk közé és beszélgettünk. 

-Bocsi hív Danielle.-pattant fel Liam és felvette a telefont. 

Bement, és beszélt vele. Nagyon keserves arcot vágott. Az üveg ajtón keresztül, csak annyit láttunk, hogy fel-alá járkál.  Hallani viszont nem hallottunk semmit.

~Liam szemszöge~

-Jó, gyere.-suttogtam

Bevallom nem örültem, hogy Danielle ide állít. Egy ideje nagyon megnőtt az ara. Lekezelően beszél a fiúkkal, és ha meglát egy lányt a közelünkben, rögtön versengeni próbál. Attól tartok, hogy most majd Torit próbálja meg lealázni.

-Srácok, Danielle ide jön. Sajnálom, nem tudtam neki megmondani, hogy ne jöjjön...-néztem a földet.
-Semmi gond tesó, majd megleszünk valahogy.-veregette meg a vállam Niall

Egy óra múlva Danielle nagy műmosollyal köszöntötte a fiúkat, engem pedig hosszan megcsókolt, de csak azért, mert meglátta, hogy Tori itt van. Már kezdi..-.-

-Szia. Tori vagyok. Örülök, hogy találkozhatunk.-ment oda mosolyogva 
-Szia.-lenézően pillogott a lányra.-Danielle

Az elmúlt egy órában, mindig próbálta kellemetlen helyzetbe hozni Torit, és velem tett olyan dolgokat, amilyet még soha. Az ölembe ül, és tekereg rajtam, a nyakamat nyalogatja és még sorolhatnám. Amikor mindenki kiment az udvarra, és csak Dani és én voltunk bent, megmondtam neki a magamét.

-Fejezd már be. Nem veszed észre, hogy szégyen amit csinálsz? Hogy viselkedsz? Azért mert itt van Tori? Mit ártott neked? Miért vagy vele ilyen lenéző? -kiabáltam vele
-Tudom, hogy ti ketten nem csak barátok vagytok.
-Nem csak egy ribanc vagy, de még ostoba is...-suttogtam
-Mi? Én ribanc? Nem láttad , hogy hogy viselkedik Harryvel?
-Az az ő dolguk. -Hagytam ott

Kimentem. A többiek már a tüzet rakták a grillezőben. Nagyokat nevettek, e amikor meglátták az arcom rögtön csendben figyeltek.

-Mi a baj?-pattant fel Tori
-Az, hogy egyesek nem tudják elviselni, ha már lány is itt van.-suttogtam

Puffogva kicaplatott Danielle és Harry elé lépett. 
-Nem hittem volna, hogy alább adod az igényeidet. De ennyire...
-Mi bajod van velem?-szaladt oda Tori
-Az, hogy tudom, hogy a pasimra hajtasz
-Szerintem meg csak a közép pontban akarsz lenni.-válaszolt neki, mire Danielle lekevert neki egy pofont. azonnal lefogtam Danit majd Torihoz mentem.
-Azt hiszem jobb ha most haza viszlek.-Vette át Harry Danit majd kimentek, és minden bizonnyal haza vitte...
-Jól vagy?-simítottam meg a pirosló arcát
-Persze, de most ha nem gond be megyek..-állt fel könnyezve és bement, én pedig utána..

5 megjegyzés:

  1. B*ssza meg de joo...:x
    Gyorsan hozd a koviit!!! Remelem lesz meg ma vagy 2 resz :P

    VálaszTörlés
  2. ááá nagyon jó *_* nagyon gyorsan kövit!! :)))

    Ui.: nagyon-nagyon jól írsz, így tovább!! :)))

    VálaszTörlés
  3. Kövit kérem de hamar!!:)

    VálaszTörlés
  4. WÁH..Nagyon jóóóóóóóó
    Danielle...
    KÖVITHAMAR..♥

    VálaszTörlés