2012. október 24., szerda

~Többet érzek~

Sziasztok :) Megint itt vagyok, és köszönöm a díjat, és a kommenteket ♥ Hát itt van a rész, azt nem mondom , hogy ez a legjobb alkotásom, mert nem...De remélem azért megfelel :D Jó olvasást :) Az új rész : 4 komment után :)


Bementünk, majd jól eldumcsiztunk Adammel. Haza mentünk, és  megbeszéltük, hogy milyen jó is volt ez a koncert. Nagyon elfáradtunk, ezért úgy döntöttünk, hogy beteszünk egy filmet, és punnyadunk. 

-Elfogyott a poppcorn.-álltam fel, majd a konyhába siettem, hogy csinálhassak egy újabb adagot.
-Van egy ötletem.-hallottam egy hangot. Nagyon megijedtem
-Te köcsög! Tudod, hogy meg ijesztettél??- bokszoltam a vállába Liamnek.-na de mi az a nagy ötlet?
-Menjünk el csak ketten!-nézett rám álmodozva. 
-Ugye tisztában vagy azzal, hogy ha Harry megtudja, soha többé nem mész el sehova..sehogyan.- nevettem-És miért is akarsz TE velem lenni?
-Hogy kidolgozzuk a tervet...tudod, hogy,hogyan leckéztetjük meg a szüleid.-mondta, csak az a baj, hogy rosszul hazudik
-Abban a többiek is segíthetnek.
-Akkor a tesóddal kell találkozni, az iskolájában, és nem lenne jó, ha az egész csapat odaállít, ahol több sikítozó tinilány lenne...Na?-mosolygott csábosan
-Megfogom bánni, de legyen.
-Akkor én befejezem a kukoricát, te meg rendezz le egy "kamu telefont"
 
Elmotyogtam egy "oké"-t és benyomtam a telefonomon a jó öreg "állhívás" gombot. Pillanatokon belül hangos zenélésbe kezdett a telefonom.

-Halo? Szia Dav, Igen.....Most?...Nem hiszem...Csak Liam?....Na jó...Oké, fél óra...Szia.-tartottam szüneteket, hogy hitelesebb legyen
-Hova mész...Liammel?-nézett rám a göndörke...ahh csak most hazudjak jól
-Tudod, David a tesóm, Dav, találkozni akar kidolgozni a "tervet"-mutattam az idézőjeleket"-a szüleink megleckéztetéséhez. És csak Liam jöhet velem, mert legelőször is ő volt velem, és nem lenne túl jó ötlet, hogy az egész banda odaállít ahol több LÁNY rajongótok van.
-Na igen.-döntötte oldalra a fejét Harry-ez az sikerült
-Liam Készülj, mert mennünk kell Davidhez. Fél óra!-adtam ki a parancsot.

Többet nem is kérdeztek. Felmentem a szobámba, és felöltöztem. 
Miután készen voltam, lementem és kocsiba ültünk Liammel. Mielőtt elindultunk volna, hosszú csókot váltottam Harryvel.

-Ezt még tuti megbánom.-puffogtam
-Ugyan miért?-nézett rám egy pillanatra
-Tisztában vagy azzal, hogy hazudtam Harrynek?
-Nem tartozol neki magyarázattal, végtére is nem jártok. Vagy igen?
-Hivatalosan nem...vagyis még sehogysem..Ahh a fenébe utálom ha igazad van!.-csaptam a térdemre, szembesülve azzal, hogy mi tényleg nem is vagyunk együtt.
-Ez a beszéd. Nézd! Hazudnék ha azt mondanám, hogy nem furdal egy pici lelkiismeret sem, mert igen, mivel Harry szinte a testvérem, de..Szerelemben és háborúban mindent lehet.
-Szerelemben? Úgy érted?-nyeltem nagyot
-Hát...ha szerelmes nem is vagyok beléd, de többet érzek mint barátság

Az út további részén nem szóltunk semmit, csak mentünk Liam házához, majd amikor beértünk a házba, azonnal letámadta az ajkaimat. Belülről szidtam magamat, hogy hogy lehetek ekkora ribanc, mert Liammel csókolózok, miközben a majdnem pasim úgy tudja, hogy az ikertestvéremmel találkozom. 


11 megjegyzés:

  1. B*kker...koviit akarok MOST!!! :))

    VálaszTörlés
  2. Gyorsaan gyorsan kövit megint az izgi résznél lett vége!

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. ojpőmvk jsoacbpNŐMAÍÁ XCGBJFPNSAŐaxkénpg kövit!

    VálaszTörlés
  5. wááóó ez nagyon jó lett gratula és várom a köviiit :) <3

    VálaszTörlés
  6. http://loveyoulikealovesong12.blogspot.ro/
    Nem szeretnek tolakodni de ez az en blogom most kezdtem el s szeretnem ha olvasnatok es kommiznatok..S ha nm jo akkot abbahogyom...:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én elolvasom a tiedet.. Ez az enyém : http://realyamfiye.blogspot.hu/

      Törlés
    2. En is elkezdtem olvasni a tied es nagyon jo :D

      Törlés