2012. október 18., csütörtök

~Kamilla és Louis~

Sziasztok :) Köszönöm a kommenteket, tudom, hogy az előző résszel alacsonyra tettem a mércét, de szerintem ez majd kárpótol titeket :D Lesz benne egy FÉL +18 is, mondom FÉL. ;) Minimum 4-komment és jön a kövi :PP Jó olvasást :) 




Felálltam, és Harry után mentem. Fogalmam sincs, hogy mit akarhat, az erőben. Igen, az erőben, ugyanis a parktól egy kis út elvezet egy kisebb erdőbe, ami természeti kirándulásoknak van feltartva diákok számára. 

-Ugye nem akarsz megverni, és itt hagyni az erdőben?-kérdeztem nevetve
-Dehogy is te bolond.-karolt át kuncogva

Mikor már eléggé bent voltunk az erdőben, Harry megfogott, és neki nyomott egy fának, majd csókolgatni kezdett.
-Szeretlek.-nyögte a nyakamba
-Harry, szerintem ezt a parkban is megtudtad volna mondani...-toltam el finoman
-Nem, nem ezt akartam mondani. Vagyis ezt is, de van még itt más is. -mosolygott
-Hallgatlak.-mosolyogtam 
-Szóval, van egy ismerősöm, aki nősülni készül. Engem kért fel a tanújának, és azt mondta, hogy vihetek magammal egy "kísérőt" -mutatta a kezével az idéző jeleket nevetve
-És az a kísérő én lennék?-mutattam magamra
-Nem, ez a fa, és azért hoztalak ide, hogy segíts kivágni szombatig.-nevetett fel
-Héé...-bokszoltam a vállába nevetve
-Hát persze, hogy téged.-nyomott egy puszit a számra

Ezt komolyan nem értem. Csókolgat, puszilgat, azt mondja, hogy szeret, de mégis nem is járunk...Most akkor mi van? Én meg rákérdezni biztos, hogy nem fogok.

Visszasétáltunk a többiekhez. Már Niallék is ott voltak és kézen fogva (!!) 
Nagyon megörültem neki, úgyhogy rögtön meg is öleltem őket.

-Gratulálook!!-röhögtem fel. 
-Köszi.-mosolyogtak 
-Van itt még valaki akik össze jöhetnének.-kuncogott Niall, Louisra és Kamillára nézve
-De hát Regina és Zayn együtt vannak.-nézett értetlenül Kamilla
-Hülye,  szerintem nem ránk gondolt..-kezdett oltári röhögésbe Regi. 

A nevetése mindenkit megfertőzött, úgyhogy mindenki röhögőgörcsöt kapott. Tulajdonképpen nem is a helyzeten nevettünk, hanem azon, hogy hogy nevet Regina és Niall. 

-Nem megyünk haza?-ültem le a hasamat fogva
-És leül a földre, de mennyünk haza!-háborodott fel színpadiasan Kamilla, mire mindenki újra röhögő görcsöt kapva esett a földre

Felálltunk, majd haza ballagtunk.

-Srácok, nem megyünk el bulizni?-ült le a kanapéra Louis
-Abból sosem sül ki semmi jó, ha négy fiú és négy lány együtt megy bulizni...-dőltem hátra, de felnevettem-Felőlem mehetünk

-Menjünk akkor készülődni csajok.-pattant fel Regina.
-Oké-követtük kórusban mi lányok


Én egy virágos kis ruhát vettem fel, egy fekete magas sarkúval. 

Kamilla egy fehér alul fodros ruhát vett fel, a ruhája színéhez passzló tört-fehér magas sarkúval, míg Regina, egy párducmintás kis ruhát, szintén fekete magas sarkúval, Emily pedig egy rózsaszín fekete mintás, fodros ruhát, rózsaszín magas sarkúval.


-Mehetünk.-sétáltunk le a lépcsőn.
-Húha.-mondták egyszerre a srácok. Felnevettünk, majd a fiúkba karolva ültünk be a limuzinba, ugyanis a srácok az alatt a kemény 2 óra alatt amíg öltöztünk, kajáltak, tv-t néztek, limót rendeltek és felöltöztek. 

~A buliban~

-Louis, miért nem jártok Kamillával?-kérdeztem a répaman-t. Mindenki be volt rúgva már. Ha itt lenne Liam akkor most azon mérgelődne, hogy miért is iszunk?
-Hmm..igaz..Kamilla leszel a barátnőm?-nézett vicces fejjel Kamira
-De romantikus vagy baszki.-nézett rá nevetve.-de okés leszek.-mondta, mire óriási csókcsatát kezdtek el vívni.

Nevetve felálltam, majd a pulthoz sétáltam. Míg vártam a  vodka-narancsra, addig csak úgy néztem a tömeget, mire valaki elém állt.

-Csövike, gyüssz topogni?-kérdezte, egy szinte teljesen fogatlan srác.-elkapott a röhögőgörcs.

~Kamilla szemszöge~

-Louis, kimegyünk a levegőre?-néztem az új pasimra
-Felőlem máshova is mehetünk.-kacsintott, majd felkapott

Fogtunk egy taxit, és Lou külön lakására siettünk. Kicsapta az ajtót, majd azonnal az emeletre sietett velem, és két másodperc alatt megszabadított az összes ruhámtól....

9 megjegyzés: