2012. október 19., péntek

~Egy régi haver~

Sziasztok :) Köszönöm az előző részhez a kommenteket :) És amikor ebbe kezdtem ebbe a blogba, nem gondoltam, hogy két hét után 4 903 oldal megtekintés lesz :D Köszönöm, hogy követitek a blogom. És van egy jó hírem is: Holnap hozok 2 új részt, vasárnap 1-et, hétfőn 3-at és kedden 1-et vagy kettőt attól függ :) következő rész minimum 5 komment után ;)




~Kamilla szemszöge~

-Biztos akarod édes?-kérdezte louis, miközben vetkõzött
-igen, igen,igen.-mondtam, majd segitettem neki a vetkôzésben
-okés-suttogta, majd bele kezdtünk.....
a''dolog'' után egymásmellé borultunk lihegve. Louis óriási nagy örömöt szerzett nekem







-Holnap el-eljössz velem rand-randizni?-lihegett még mindíg
-igen-simogattam a mellkasát
-szeretlek. tudod, már mióta betoppantál azon a reggelen Emilyvel, már akkor tudtam, hogy te leszel az én kis Kevinem-nevetett
-A te kis Kevined?
-Igen...az én kis galambom-nyomott puszit a fejemre

-Én is szeretlek-csókoltam meg

*~*
~Tori szemszöge~

Miután jól ki röhögtem magam, megfogtam a tálcát a vodka-naranccsal és elballagtam a boxunkhoz. 
-Louis és Kamilla?-néztem körbe
-Hehh..-röhögcsélt Zayn.-Louis épp tömi
-Te jó isten.-nevettem fel. 
-Köszi.-kapta le nevetve az egyik poharat Regina
-Min röhögtél szívem?-nézett fel rám Harry
-Egy "paraszt" de szó szerint az, felkért táncolni.-nevettem-Azt mondja így:Csövike, gyüssz topogni?
-Úr isten.-köpte ki röhögve a piát Niall

Miután jól ki nevettük magunkat, felálltunk és táncolni kezdtünk. Ott volt a srác is, aki sóvárogva figyelt minket.
-Ott van az a gyerek.-nevettem fel újra, miközben alig észrevehetően meg mutattam Reginek és Emilynek.

-Baszki.-nevetett fel Regi





Olyan 3 óra fele mentünk haza, ja de most a fiúkhoz. Le zuhanyoztunk, aztán kajáltunk valamit, úgyhogy fél 6 -kor aludtunk el





-Kapcsold ki azt a kurva telefont!-ordibált a másik szobából Zayn


-Louis hív.-ült fel Harry, majd felvette





Míg Harry a telefont rendezte, addig én megnéztem az időt, kereken 14:30-volt.


Nyúzottan kimásztam az ágyból, és Harryhez sétáltam. Nyomtam egy puszit az arcára, és bementem a fürdőbe. Ott fogat mostam, mert Harry még tegnap, vagyis ma hajnalban adott egy fogkefét, kifésültem a hajam, és kicsit "fel is locsoltam magam". 





 -Be mehetek?-kopogott Harry


-Persze, már kész vagyok.-nyitottam ki az ajtót, és ő azonnal megcsókolt





-Khhmm.-krákogott Zayn


-Na te csak hallgass.-nevettem, majd kikerülve őket, be mentem Reginához, aki az erkélyen ülve szívott el egy cigit


-Te mióta cigizel?-léptem mögé, ő pedig annyira megijedt, hogy a cigit is ki ejtette a kezéből


-Úr isten.-vette fel.-amúgy meg nem cigizek, csak Zayn itt hagyta, én meg bele szívtam


-Okés.-mosolyogtam, majd leültem mellé





~Louis~





Reggel amikor felkeltem nagyon fájt a fejem. Be vettem egy fájdalom csillapítót, és visszafeküdtem Kamilla mellé. Na igen, Kamilla. Tegnap éjszaka hát elég jól elvoltunk. Csodálatos lány. 





-Jó reggelt hercegnőm.-nyomtam a szájára egy puszit.


-Hol vagyok? Louis? Miért vagyok pucért?-kérdezte ijedt arccal.


-Nálam.-nevettem fel.-A barátnőm vagy, és az éjjel hát szóval...jó vagy az ágyban


-Te jó isten. Kicsit sokat ittam.-dörzsölte meg a szemét.





Adtam neki is fájdalom csillapítót, meg vizet, majd együtt le fürödtünk. Míg ő öltözött, addig felhívtam Harryt, és megbeszéltük, hogy majd este találkozunk, mert elviszem Kamillát ebédelni, aztán egy kicsit sétálni.





~Tori szemszöge~





Miután mindenki ki panaszkodta magát, hogy"jaj de beteg vagyok", elmentünk sétálni a csajokkal, mert Harrynek be kellett mennie a BBC 1 rádióhoz, utána Zayn majd Niall következik. 








-Szerintetek Kamilla le feküdt Louissal?-nevetett Emily


-Igen, legalábbis amennyire be volt rúgva, igen.-mondtam


-Akkor volt egy jó éjszakája.-nevetett fel Regina

-Ez durva volt.-nevettem fel, mire a többi csajszi is nevetni kezdett.

Sétáltunk, de annyira bele voltunk merülve a storyzgatásba, hogy nem vettem észre, hogy bele mentem valakibe

-Bocsánat.-mondta a srác
-Semmi gond.-néztem rá, mire szinte pofon csapott a felismerés.-Chris?
-Tori?-nevetett fel


Chris cserediák volt nálunk, és akkor nagyon jóban lettünk. Kisit túl jóban is. Nagyon helyes fiú.Azonnal megöleltük egymást. Amikor át ölelt, a fülembe suttogta, hogy.....


12 megjegyzés:

  1. Miért hagyod mindig a legjobb résznél abba?:D
    Ezen kívül jó kis rész lett,csak ne lennék mindig full részeg...:DD

    VálaszTörlés
  2. KURVA JÓ RÉSZ LETT! NE AGGÓDJ,holnap jönnek majd a kommentek,ha nem mástól,akkor tőlem;)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik a blogod!!Most kezdtem olvasni de már itt járok :)) Léccci gyorsan köviit!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Ngayon imádoom*o*Kíváncsi vagyok mit mondott Chris.xd Kövit!! :D

    VálaszTörlés
  7. "Amikor át ölelt, a fülembe suttogta, hogy....." ...alig várom a következő részt! :DDD baromi jó történer, siess a kövivel;)

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm :) ne feledjétek, hogy ma 2-is jön :))

    VálaszTörlés
  9. nagyon jó *-* ♥
    Crish..:33 3♥♥

    VálaszTörlés