2012. október 10., szerda

~Tegyük féltékennyé akció 2.rész~


Nagyokat nevettünk az úton, a szórakozó helyig. A fiúknak nem mondtuk el, hogy a Blue Palms-ba megyünk, de úgy is tudjuk, hogy követtek, mivel éreztük...

-Három Joungle Koktélt-mosolygott Kami a pultos lányra
-Máris.-fordult meg, és elkészítette
3 perccel később már mindhárman a koktélt szürcsöltük, és ringattuk magunkat a zenére, ami most a Groupie volt Bob Sinclartól. 

-Szia csinibaba-lihegett a fülembe egy cuki fiú. Nem volt alkohol szaga. Egyáltalán nem. Teljesen józan volt. Bevallom meglepő.
-Szia.-fordultam vele szembe-Hogy hívnak?
-Drake. Téged?-mosolygott kedvesen
-Tori.-nyomtam puszit az arcára. Tudtam, hogy Harry figyel...-Hogyhogy nem vagy berúgva?
-Most jöttem, és amúgy gond van a vesémmel..-biggyesztette le a száját.
-Ohh..sajnálom.-mosolyogtam kedvesen majd leültünk.

A csajok táncoltak, látták, hogy leülünk. 
-Megkérhetnélek valamire?-néztem rá kérlelően
-Csak tessék.-mosolygott, és kortyolt egyet a kólájából
-Itt van egy fiú. Azt vallja, hogy szeret...féltékennyé szeretném tenni..vagyis, hogy tudjam, hogy szeret -e.-vörösödtem el
-Én is erre szerettelek volna kérni. A volt barátnőm itt bulizik most..és..-kezdett bele
-Vágom, akkor kezdjük?
-Persze.-mondta, majd a nyakamat kezdte csókolgatni-kezdésnek jó lesz.-búgta a nyakamba.

Egy óra múlva, teljesen úgy néztünk ki mint akik összejöttek. Emily és Kamilla, meg hazament, mert Kamilla kisit nagyon berúgott és rosszul lett. Elmentünk táncolni Drakkel. Karjait a derekam köré fonta, és úgy ringatta csípőjét az enyémmel.

-A barátod Harry Styles?-kérdezte, mire felkacagtam
-Hát, nem nem a pasim, csak ő róla beszéltem. Honnan tudod, amúgy?
-Itt áll tőlünk 3 méterre, és a szemével, már 100x megölt engem.-nevetett fel
-Akkor jóó. Átléphetünk a következő szintre-fordultam felé. Vette a lapot, és lesmárolt. 

Bevallom nagyon jól csókol, de Harry nyomába sem ér. A csók után fojtattuk a táncot, és tovább húztuk Harryt. 

Úgy hajnal 2 körül értem haza. Harry a kanapén ült és várt. Szúrós pillantásokat vetett felém. De szemeiben a fájdalmat is láttam.

-Sziaaa.-nevettem fel
-Csá.-morogta, majd felállt, hogy ott hagyjon.
-Valami rosszat tettem?-próbáltam minél hitelesebbnek tűnni, nehogy azt higgye, hogy tudom, hogy ott volt. 
-Á, nem. Csak megcsaltál.-jött felém.
-Én nem is...-kezdtem és próbáltam visszafojtani a nevetést, de nem sikrült. Óriási nevetésben törtem ki
-Meg sem próbálod letagadni?
-Minek? Tudom, hogy ott voltál.-nyögtem ki végül, és ellöktem magamtól
-Hazudtál, és még te mondtad azt, hogy nem hiszel nekem. -húzott vissza
-Csss.-nyomtam ajkaira az enyémeket

Értetlenül nézett. De le esett neki. Eleinte el sem akarta hinni, hogy féltékennyé tettem, és, hogy neki fel sem tűnt, hogy mire megy ki az egész. 

-Most akkor meg kell, hogy büntesselek szivi.-nyögte a nyakamba, és behúzott a szobájába. Vetkőztetni kezdett és....

3 megjegyzés: