2012. október 21., vasárnap

~Egy kis romantika~

Sziasztok :) Tudom, hogy tegnap elmarat a rész, de ma bepótolom, úgyhogy, még ma számíthattok 3 részre EZEN KÍVÜL :D Köszönöm a 6 217 oldalmegjelenítést :) 



Chris cserediák volt nálunk, és akkor nagyon jóban lettünk. Kisit túl jóban is. Nagyon helyes fiú.Azonnal megöleltük egymást. Amikor át ölelt, a fülembe suttogta, hogy.....

...Még mindig szeretlek! 
-Nézd! Ez nem így megy. Aranyos vagy, de én mást szeretek.-húzódtam el tőle
-De miért? Hisz amikor vissza jöttem Londonba, azt mondtad, hogy ha találkozunk majd úja együtt leszünk.
-Azt is mondtam, hogy egyszer anyámék felkeresnek, és most hol vannak? Te látod őket? Mert én nem...-mondtam kicsit felzaklatottan
-Figyelj!-kezdte
-Nem, Te figyelj! Felejts el, így lesz a legjobb. Én mást szeretek, így nem lesz egyikünknek sem kellemetlen. Szia-indultam el, de megszorította a csuklóm
-Engedd el!- Regina egy szépen elindított jobbost adott neki, így eltudtunk menekülni.

-Köszönöm.-öleltem meg sírva
-Ugyan, szerintem te is megtetted volna értem
-Ne sírj!-simította meg a hátam Em
-Menjünk haza.-pityeregtem

Haza mentünk, és ott voltak a srácok is. Átjöttek Joshhoz. 

-Szívem!-szaladt hozzám Harry
-Sziaa.-csókoltam meg
-Na, ha már így összegyűltünk, akkor üvegezzünk.-csapta össze a kezét Niall
-Passzolom.-ültem le
-Naaa. Miért vagy ilyen befásult?-nézett rám Zayn, mire én hozzávágtam egy párnát 
-Na jó. -mentem bele

Niall pörgetett, és Regina felé állt meg.
-Felelek.-előzte meg a kérdést Regina
-Gyenge...Na akkor: Zayn és te mennyi idő után feküdtetek le?-kérdezte, mire Regina szemei akkorák lettek mint egy ház. 
-Nem fogom kiteregetni a szexuális életünket.-tette fel kezeit.
-Akkor drágaságom, iszol!-tolt közelebb egy poharat Niall, aminek tartalmát Regina készségesen le is nyelte

Megpörgette az üveget, és az Emily felé állt meg. Em  merész volt, így bevállalt azt is, hogy Zaynnek a haját összekenje majonézzel, aki persze végig kergette a csajszit a házon. Az egészet végig nevettük, majd Em Harryt pörgette ki. 
-Merek.-mondta nemes egyszerűséggel
-Nyald meg a talpát Niallnek.
-Hol van az a pohár?-állt fel Hazza, és ivott.

A játék után mindenki félrevonul egy kicsit a saját párjával, de eközben Louisék is megérkeztek. Harry és én ledőltünk az ágyra, és egymás szemébe nézve kezdtünk beszélgetni. 

-Nagyon szeretlek.-nyomott egy puszit a számra
-Én is téged.-suttogtam egy újabb puszi után
-Mi a baj? Látom a szemedben, hogy valami nincs rendben.- tűrte ki az arcomba lógó tincseket
-Semmi.-rendeztem le, vagyis csak volna, ha nem tett volna fel egy újabb kérést.-na jó. Ma össze találkoztam Chrissel, aki bevallotta, hogy még mindig szeret.
-Mi? Milyen Chris. És szeret?-ült fel hirtelen
-Magyarban csere diák volt és össze jöttünk. Most meg össze találkoztunk, és bevallotta, hogy szeret. Ennyi.-rendeztem le
-Ugye engem szeretsz?
-Ha nem szeretnélek akkor most itt lennék?
-Igen, mert itt laksz.-nevetett
-Muszáj elrontanod a pillanatot?-nevettem fel, és megcsókoltam

Na sziasztok! Bocsi, hogy ilyen rövid lett, de a kövi rész garantáltan jó lesz, és még ma felrakom őket. :) Puszi 




4 megjegyzés: