2012. október 7., vasárnap

~Ne játssz az érzéseimmel~

                                                                      ♥Meghaltam♥


Szemébe néztem. Ajkai alig voltak 2 cm-re az enyémektől. Egyre csak közeledett felém, majd......

Közeledett, és meg akartam mozdulni, elfutni onnan, de már nem tudtam. Teljesen lecövekeltem. A végtagjaim lefagytak, cserbenhagytak. Hiába tiltakozott az eszem, a szívem erősebbnek bizonyult, és teret adott vágyaim kifejezésének. 
Ajkai súrolták enyémeket, de ekkor megcsörrent a telefonom. Hálát adtam az égnek, hogy nem történt semmi, mert én nem szeretném szétrombolni a kapcsolatát. Nem tehetem meg ezt. 

-Szia Regina-szóltam bele
-Szia. De furcsa a hangod, mi az? Történt valami? Előrébb vagytok? -halmozott el a kérdésekkel
-Ööö..Semmi, Igen történt, Találtunk két képet, és két levelet. El olvastuk és most már biztos: Van egy testvérem, és Londonban Tanul. -válaszoltam a kérdéseire
-De jó, és mikor jöttök?-mosolyodott el
-Hát, szerintem holnap este már indulunk, ma még kisit kutakodunk, meg szerintem holnap is, és este indulunk. -mondtam, közben próbáltam nem a zavarban levő Liamre figyelni.
-Jó, én most megyek, tudod Zayn most kkhmm.. szóval....-kezdett bele, és tudtam, hogy elpirul
-Nem akarom tudni-nevettem fel, és kinyomtam egy köszönés után.

-Nézd, én sajn..-kezdte Liam, de félbe szakítottam
-Semmi gond, felejtsük el. -mosolyogtam rá
-Köszönöm.-mondta, majd megölelt. 

A majdnem csókot már nem is emlegettük fel. Csak tovább kerestük tovább az esetleges bizonyítékokat. Olyan hat óra körül lehetett, amikor csöngettek. 

-Igen?-kinéztem, és egy lány állt a kapuban.
-Szia, én Szabó Kamilla vagyok. -mosolygott.
Kimentem kaput nyitottam, és kezet ráztam vele, miközben én is bemutatkoztam. 

                                                               Szabó Kamilla (19)
-Most költöztetek ide?-kérdezte, miközben befelé mentünk
-Nem. Az igazság az, hogy Nemrég költöztem ki Londonba. Itt nőttem fel. Ez a nagyiék háza, amit meg örököltem. Most visszajöttem az egyik barátommal, és összeszedek pár cuccot.
-Liam Payne?-állt meg lecövekelve Kamilla
-Személyesen.-mosolygott az említett, és a formalitás kedvéért bemutatkozott Kamillának . 
-Ezt nem hiszem el, az egyik kedvenc bandám énekese itt áll előttem.-kapkodta a levegőt, mi meg elröhögtük magunkat
-Igen, de légyszíves ne szólj senkinek, hogy itt vagyok.-mosolygott kedvesen Liam, majd ment tovább keresgélni. 

-Akkor gondolom Directioner vagy te is.-ültem le vele a fotelbe a másik szobába. 
- Igeeeen.-sikkantott halkan. 
-ÉÉs, ki a kedvenc?-mosolyogtam 
-Hát.. ami azt illeti Louis.-vörösödött teljesen el. 
-Ohh..-mosolyodtam el a név hallatán. Bevallom kicsit meg ijedtem, hogy talán Harry tetszik neki. 
-Na igen.-nevetett fel.
-És te akkor itt laksz a szomszédban?-kérdeztem
-Hát, már nem sokáig. Holnap este utazom vissza Londonba a bátyáimhoz.-húzta el a száját
-Mennyi bátyád van?-tágultak ki a szemeim
-Három. Zoli, Joci és Tofi.-vigyorgott
-Ó te szegény.-nevettem fel

Mást nem találtunk a házban, pedig Kamilla is besegített. Közben mindent megbeszéltünk, elmeséltük neki, hogy mi is holnap megyünk vissza, és, hogy majd bemutatjuk a többieknek. 

~Ismét Londonban~

-Ahh végre újra itthon-tette le bőröndjeit Liam a házában
-Na akkor én megyek is.-mondtam, majd megöleltem 
-Várj, hazaviszlek.Ne taxizz éjszaka.-mosolygott és magához vette a kulcsait, köztük a kocsi kulcsokat is és haza vitt. Vagyis Regihez haza. 

Kamilla korábbi géppel jött, úgyhogy most már a tesóinál van. Mi pedig Joshnál és Reginél, azaz az új otthonomban

-Sziasztook.-szaladt felénk Regina és magához ölelt. 
Ott voltak a többiek is és mosolyogva mutatkoztak be:
-Louis szexipasi Tomlinson-röhögött és kezet ráztunk
-Harry szingli Styles-mondta, majd kacsintott egyet.
-Zayn Malik
-Niall Horan, de mi már találkoztunk-ölelt meg

-Na srácok, én megyek alszok, mert hulla vagyok.-ásítottam mire mindenki eg hangos "Neee"-vel reagált

-De álmos vagyok-biggyesztettem le a szám
-Majd alszol-húzott ördögi vigyort az arcára Harry, majd lerántott a kanapéra, amitől teljesen felébredtem

Össze barátkoztunk. Mindenki el aludt vagy a földön, vagy a kanapén, s már csak Harry és én voltunk fent. Kimentem a konyhába egy pohár vízért, majd  amikor a számhoz emeltem a poharat,két kéz a derekamra fonódott. 
-Annyira szexi vagy.-suttogott fülembe egy mély-rekedtes férfi hang.

Megfordultam, és persze, hogy a göndörke volt

-Harry fejezd már be. Egész este ezt csináltad.-suttogtam
-Azt ne mond, hogy nem tetszett. Tudod sok lány ölni tudna, csak hogy ezt tegyem velük.-fordított meg, hogy háttal legyek neki, és ajkai beszéd közben a nyakamat és vállamat súrolták. 
-Nem vagy te egy kissit beképzelt?
-Van mire.-kezdte harapdálni a nyakam, amitől halkan felnyögtem
-Tetszik mi? Hát te is nekem.-nyögte a nyakamba
-Ne játssz az érzéseimmel.-szaladtam ki előle, és bezárkóztam a szobába.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó *--*
    Hááttt Igenn énn mondjuk nem őlnék Harry öleléséért dee bármit megtennék..:"ddd ♥
    KÖVITTT

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett! következőt még ma léccy!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen :DD Örülök, hogy tetszik :DDD

    VálaszTörlés
  4. Louis Sexypasi Tomlinson,Harry Szingli Styles!xDDD Szakadok!

    VálaszTörlés