2012. október 12., péntek

~Adj egy kis időt 1.rész~

Sziasztook :) Köszönöm a kommenteket, nagyon aranyosak vagytok. :D Ebben a részben amit olvastok, nem várt fordulat következik :) 


~Harry szemszöge~

Kivittem Daniellet a kocsimba, és elszáguldottam vele. Haza vittem. Egész végig vergődött az ülésben.
-Fog már be.-kiabáltam rá, amikor a piros lámpánál meg álltunk
-Gyűlöllek.-vergődött újra, mint egy 5 éves

Nagy nehezen a házához értünk. Fellélegeztem, hogy végre meg szabadulhatok tőle. Ez az inkább nem mondom ki hogy mi berángatott, majd bezárta az ajtót. 

-DANIELLE ENGEDJ KI AZONNAL!.-kiabáltam
-Nem-nem.-viháncolt
-Ez kurvára nem vicces.

Tovább nevetett, majd közelebb jött, és bele markolt a férfiasságomba. 
-Normális vagy?-löktem el
-Te vagy a hülye, hogy kihagyod az alkalmat
-Én Torit szeretem.
-Na és? Amiről nem tud, az nem fáj.-mondta, majd fejbe vert

Elsötétült előttem minden, és amikor felébredtem ki voltam kötve egy ágyra. Egy fél óra kiabálás után belépett Danielle teljesen meztelenül . 
-Most olyat fogok tenni, amit Tori soha nem fog neked meg adni.-nevetett gonoszul, majd kihámozta a gatyámból a kis Harryt akit egyáltalán nem hatott meg Danielle teste. Egyáltalán nem tetszik...

~Eközben Tori szemszöge~

Harry elvitte ezt az idegbeteget haza, én pedig könnyezve mentem fel. Liam jött utánam, és vigasztalt.

~Harry szemszöge~

Nagy nehezen ki szabadítottam magam a kötésből, és lelöktem magamról Daniellet. Amilyen gyorsan csak tudtam, úgy húztam le és szerencsére megtaláltam a kulcsot is, és haza mentem.

-LIAM-ordítottam
-Igen?-szaladt be
-A csajod megőrült.-nyeltem nagyot.
-Mi az? Mi történt?-nyíltak nagyra a szemei
-Fejbe vert, és ki kötött és lecumizott. 
-Ez igez?-gyűltek könnyek a szemébe
-Sajnos igen. Torinak egy szót sem.
-Mit nem akarsz elmondani Styles?-jött le szipogva
-Hát....öhhmm. izéé...






9 megjegyzés:

  1. Annyira jó! És a legjobb pillanatban vége! Ma hozz új részt légysziii!

    VálaszTörlés
  2. Uhh nagyon jóóóóóóóóóóóóó *-------* ♥
    Kövit hamar..:DD
    Kiváncsi vagyok Harry elmondja e Torinak..:333333333

    VálaszTörlés
  3. Ez kibaszott jo!Imaadom!!! Gyorsan koviit!! <3

    VálaszTörlés
  4. Még valami..:KIS HARRY..X"dd Szakadtam..:333333 ♥♥♥3

    VálaszTörlés
  5. áááá kurva jó xddd meg örjitesz hogy pont most hagyod abba:Dxd hamar kövit és nyugottan irhatzs hosszabat is xddd:$:D

    VálaszTörlés
  6. Kövit kérek szépen!!:))

    VálaszTörlés