2012. október 27., szombat

~Első...~

Sziasztok :) Köszönöm az előző részhez a kommenteket, és a 9 835 oldalmegjelenítést is ♥ Ti vagytok a legjobbak :) Most itt van az újabb rész, és ez egy lightosabb +18-as úgyhogy kellemes olvasást mindenkinek :) következő rész 4  komi után ;) xX



-Hhmm..Akarlak!-nyögte a nyakamba kéjesen, mire kicsit eltávolodtam tőle
-Biztosan most van erre a legjobb alkalom?-kérdeztem félve

Nem vagyok már szűz, de úgy érzem, hogy ezt e kicsit elsietjük, viszont a bennem lévő italmennyiség nagyon is húzott afelé, hogy Harryvel az ágyban kössünk ki. 

-Na jó, ha nem szeretnéd, akkor nem erőltetem.-csókolt meg gyengéden
-De, e szeretném, csak...mind1-mondtam, majd letámadtam ajkait. 

Pillanatokon belül az ágyon feküdtünk, és Harryn már csak a nadrágja volt, amitől egy pár másodperccel ezelőtt szabadítottam meg, rajtam pedig a melltartóm és a tangám volt  csupán. Harry ezektől is megszabadított, én pedig a fránya nadrágtól és a boxertől. 

-Na? Mehet?-kérdezte Harry, én pedig bólintottam egyet és belémcsusszant.......(innentől rátok bízom >< szerk.megj.)
-Csodálatos voltál-nyomott egy puszit a fejem tetejére Hazza, majd el aludtunk. 

Reggel arra ébredtem, hogy semmi ruhát nem éreztem magamon amitől rázott is a hideg rendesen, plusz még a fejem is fájt. Talán nem a legjobb húzás volt tegnap annyit inni, de már késő okosnak lenni...

Kikeltem az ágyból, és azonnal összeszedtem pár cuccot és bevonultam a fürdőbe. Lezuhanyoztam, fogat mostam, hajat mostam, sminket csináltam és fel is öltöztem persze :)

Amikor lementem, már nagyban reggeliztek a többiek az asztal köré gyűlve. Oda sétáltam a többiekhez, majd egy-egy reggeli ölelés után Harry ölébe ültem, és loptam egy falatot a pirítósából amikor nem figyelt.

-Te kis tolvaj!- harapott egy picit a nyakamba.
-Azért remélem, hogy nem szándékozol megenni.- nevettem
-Pedig elég finom vagy, és ez a revans a pirítósért - kuncogott
-Szerintem én behányok!-nevetett Niall
-Csak irígy vagy.-nyújtotta a nyelvét Harry Niallre
-Nem is!- vágta be a kamu durcát
-Ne hazudj pocak!-nevettem
-Ez komoly? Pocak?-nevetett fel az említett
-Miért? Szerintem találó- tett le elém egy bögre kakaót Louis
-Áhh köszi.-mosolyogtam a répa imádó fiúra

Sokat nevetgéltünk, majd miután teljesen befejeztük a reggelit, eldöntöttük, hogy a vidámparkba fogunk menni.

-Beszállás!-terelt Liam mindenkit a kocsiba

most ő volt a sofőr, mi pedig hátul nevetgéltünk, de elkerülhetetlen volt, hogy ő ne nevessen, persze szeretett volna komoly maradni, hogy nehogy valami balesetet csináljunk, e ez nem ment, mivel Louis nyomatta a fárasztó vicceit, ami már annyira fárasztó volt, hogy az már vicces.

-És..és tudjátok, hogy mit mond az egyik ház a másiknak?-fulladozott előre a nevetéstől Louis.-A sarkon találkozunk! Baszki ezt nem hiszem el..ez nagyon nagy poén!-verte az ülést a nevetéstől, ami inkább volt vicces mint az előző fa vicc.
-Köszönjük móka király, de ne szívd le az erőnket, majd a vidámpark meg oldja.-mosolyogtam, mire mindenki velem együtt bólogatott

Végre odaértünk, majd jegyet váltottunk, és bementünk. Persze a bejutás sem ment zökkenő mentesen, mert alig mentünk be, már is letámadott egy 15 fős lánycsapat, aki autogrammot és képet akart a fiúkkal, egy csaj pedig benyögte Harry fülébe a fényképezkedéskor, hogy szívesen eltöltene vele egy éjszakát, mire Harry tág szemekkel jött mellém és a lány tudtára adta, hogy az egyetlen akivel éjszaka lesz az én vagyok.

-Szeretlek!-mondta, majd megcsókolt
-Én is!.-csókoltam vissza
-Már látom a holnap reggeli lapokat! Harry és az új barátnője, valamint Louis és az új barátnője!-vázolta fel Liam
-Jó, de most mielőtt megállít egy újabb lánycsapat, talán fel ülhetnénk arra-mutatott Niall egy hullámvasútra, ami három helyen is fejre áll ilyen hurkos izénél..
-Passzolom!-Cövekelt le Kamilla
-Most miért? Ez tök izgis! Gyerünk üljünk fel!-ugráltam és Harryt is magammal húztam, de ő félt ettől ahogy a többiek is, úgyhogy csak Niall és én ültünk fel.

A hurkoknál megfogtuk egymás kezét és úgy sikítottunk. Isteni volt. Miután leszálltunk, még egyszer a sorba álltunk és lenyomtunk még egy kört. 

-Na ki forogtad magad?-ölelt át Harry
-Nem.-biggyesztettem le a szám
-Akkor üljünk fel arra.-mutatott egy újabb sergőre Niall, ami olyan volt, mint a Break Dance, csak ez fejre is áll, a neve: Crazy Dance



Erre már Harry és Louis is felült míg a többiek inkább a szellem vasutat választották. Nagyon király volt az egész, és az egészet végigsikítottam Kamillával, mert ő is fel ült.

-Rosszul vagyok.-émelygett Kamilla
-Dehogy vagy.-csókolta meg a barátja
-És most jön az a rész, hogy szájba hányja.-nevettem fel
-Neeeeemm.-nevetett Kamilla

Egészen estig ott voltunk a vidámparkban, és minden játékot kipróbáltunk. Nagyon jó volt az egész nap. Egy újabb szép napot hagytunk magunk mögött, és úgy mentünk el Harryvel aludni a közös zuhan után. 

5 megjegyzés: