2012. október 4., csütörtök

~Eső és könnyzápor~

 Ez a nap is ugyan olyan lesz mint a többi... Esős... :/
Tegnap is úgy szakadt, mintha dézsából öntötték volna. Az egészben az a legnyomasztóbb, hogy nem mehetsz el úgy sehová, hogy el ne áznál. Persze ilyenkor jön az, hogy mire van az esernyő? Mire van? Hát tegnap esernyővel a kezemben jöttem haza edzésről, és szépen kicsavarta a kezemből a szél az esernyőt. A legközelebbi kukánál kidobtam. És elég rendesen el is áztam. 

 Most semmi másra nem vágyok jobban, minthogy kimehessek az esőre, és az eső teljesen elcsessze a gondosan kivasalt hajam -.-. Persze, hogy megint edzésre kell sietnem. Már gondolkoztam rajta, hogy otthagyom, mert mit érek el? 19 éves vagyok, és még mindig nem kerültem ki sehova a hip-hoppal...

Az is lehet, hogy ez nm az én jövőm..sőt biztosan. De akkor mit csináljak? 
Budapesten lakom, egy közösségi házban..A lakbért nem sokáig bírom még egyedül. Kellene gy lakótárs. egy órával ezelőtt fel is tettem a net-re.. Nemigazán hiszem, hogy bárki lecsapna rá egy héten belül..

~3 nappal később~

-Picsába már az esővel-csaptam be mérgesen magam mögött az ajtót. Sikeresen eláztam ezen a héten már vagy századjára. 

Beugrottam a kádba, és próbáltam megnyugodni. Épphogy magam köré csavartam a törölközőt, csörgött a telefonom. 
-Kumin Viktória. Tessék?
-Hello. Regina Collins vagyok. -szólt bele kedvesen-A lakáshirdetésről érdeklődnék. Ugye még van hely a szobában?-nevetett fel
-Persze..-mondtam, majd megbeszéltünk mindent.

Regina egy héttel később már landolt is a géppel :) Én kimentem érte a reptérre, és hazahoztam az immáron új lakótársam, akivel e-mailen és facebookon tartottam a kapcsolatot. Kiderült, hogy nagyon kedves, és vicces lány. És még hasonlítunk is egymásra =)

-Ez csodálatos-mosolygott Regi amikor bement a szobájába. 
-Üdv a Tori és Regi lakban-vigyorogtam. Felnevtettünk, és hozzá is kezdtünk a pakoláshoz.

~2 héttel később~

Regina már két hete, folyton csak pityereg. Még nem mondott el semmit, hogy miért. Akárhányszor próbálkoznék azzal, hogy megtudjam miért sír, mindig annyival elintézi, hogy ,,Hosszú"

Most azonban újra megpróbáltam, de már egy doboz fagyi is társult mellém. Így már könnyebben ment.
-Nos, valamit tudnod kell. Ezt már nagyon régen magamban tartom.-szipogott.
-Hát, igen..gondoltam, hogy nem azért sírsz, mert már nem vagy 5 éves.-mondtam, ami kicsit megnevettette. 
-Hát nem...Én Londonból azért jöttem el, mert szakítottam valakivel.
-De hát az ember nem költözik el ezért...
-Ezért nem is...De ez a valaki nem akárki volt...Ő Zayn Malik.-mondta, mire félre nyeltem a csokifagyit.
-Miét szakítottál vele? Hisz ő egy álompasi.
-Igen tudom.-nyelt nagyot-Csak már nem bírtam...Ott volt neki az a Perrie, az állbarátnője..
-Há tudtam-csaptam össze a tenyerem-Tudtam, hogy csak álljárás az egész...
Felnevetett, majd folytatta
-Rossz volt, hogy vele van nyilvánosan...őt is csókolja..senki sem szeret osztozni, még ha az egy felszínes kis semmiség is....aztán, ha nem Perrie vel volt, akkor sokáig dolgozott, és rám este már ha volt is ideje, azt félig csukott szemmel ülte végig. 
-Sajnálom..-simítottam meg a vállát.
-Én Nagyon Szeretem Bassza meg-zokogott és átölelt.
-Elhiszem drágám. De hát akkor miért nem mész utána? 
-....Mi??...

Sziasztoook manók :) Elkezdtem az új blogomat..remélem tettszik az első rész ;) pusziii: Hencsiii

2 megjegyzés: