2012. október 6., szombat

~Minden kiderül 2.rész~

                                                              Ezt is én készítettem :D

~Viktória szemszöge~

-Remélem, hogy igazad van Liam.-öleltem magamhoz

Nem tudom, hogy mit érzek, és hogyan. Mert Liam irtó helyes pasi, de foglalt, ez kicsit taszít, mert nem szeretnék a "gaz csábító" szerepében lenni, viszont nem érzem, hogy többet akarok, hogy több is lehet ebből a baráti ölelésből.

-Figyelj, ha szeretnéd, elmondhatod Reginának, én pedig Niallnek. Neki mindent elmondok. -nézett rám gyönyörű barna szemeivel
-Rendeben. Akkor felhívom, és idehívom. Te meg hívd ide Niallt.-adtam ki az utasítást
-Jó.-mondta, majd előkapta a telefonját, és tárcsázta Niallt, én pedig Reginát. 

-Szia Regi, ide tudnál jönni Liamhez?-szóltam bele amint felvette
-Szia, ömm.. igen valami baj van?-hangja gyanakvó volt
-Öö... nem baj, csak fontos dolog. Zaynt ne hozd légyszíves. 
-Oké. Akkor 10 perc és ott vagyok.Puszi-bontotta a volalat

-10 perc és itt van.-mondtam, amint Liam is letette a telefont
-Niall is.-mosolygott-Nyugodj meg, nem lesz semmi gond. Megtartják a titkot, és még mielőtt bárki rá jönne itthon leszünk
-Rendben. Köszönöm.

~Regina szemszöge~

-Zayn, drágám. Elvihetem a kocsid?-néztem a kreolbőrű hercegem szemébe
-Persze. Mi ilyen sürgős?
-Tudod, Tori akiről meséltem...hívott, hogy menjek, valami gond van és ez olyan női dolog. Ugye nem gond? Sietek max 1 óra és újra a tied vagyok szerelmem.-nyomtam csókot szájára, majd ide adta a kocsija kulcsát.
-Siess-kacsintott, én még dobtam neki egy puszit, majd elhajtottam a kocsival, egyenesen Liamhez. 

A ház előtt ott állt Niall kocsija is..Nem tudtam, hogy miért hívták ide őt is, ha női ügyről van szó. És miért pont Liamhez? 

-Sziasztok.-léptem be a Nappaliba, ahol üveges tekintettel meredt előre Tori is és Leeyum is. Niall pedig értetlenül nézett rájuk, de amint meghallotta a hangom felém sietett, és megölelt.

-De hülye voltál, hogy itt hagytad Zaynt. Te butus. Szóval ezért hívtatok ide.-nézett a még mindig üveges tekintettel ülő fiúra és lányra

-Nem egészen.-köszörülte meg a torkát zavartan Liam, mire Niall értetlenül nézett rám.
-Ne rám nézz.-tettem fel a kezeim védekezőül

-Na jó, én nem kerülgetem, mint macska a forró kását, ha minden igaz van egy eltitkolt testvérem. Holnap után indulunk vissza Magyarba, hogy összeszedjük a bizonyítékot. Minimum 3 nap amit ott töltünk, és jövünk is.-mondtam ki
-Mi? Kivel mész? Én nem hagyhatom itt Zaynt.-mondtam hitetlenül.
-Nem is kell. Én megyek vele-mondta Liam
-De haver..-kezdte Niall
-Nem hagyd, már lefoglaltuk a jegyeket.-mondta Liam

~2 nap múlva, otthon~

Kinyitottam a bejárati ajtót, és bementünk. A nagyi háza, ahol felnőttem. Rám hagyta a házat.
-Én megnézem a kisszobában a szekrényben a régi kis kötényei zsebében, hátha ott van-indultam el az említett helység ajtaja felé
-Oké, én is megyek. Gyorsabban haladunk-jött utánam Liam

Az összes kötény zsebében megnéztük, de sehol nem találtuk.

- Várj, volt a szekrény tetején egy doboz. Mindig abban tárolta az emlékeket, képek, a dédi fülbevalója, a papi zsebórája, és levelek. Talán ott lesz. 
-Akkor? Mire várunk?-fordult vissza, majd levette a dobozt

Kinyitottuk. egy csomó fénykép volt. Egyen viszont, megakadt a szemem. Anyáék voltak, és egy kisfiú, majd még egy kép ahol ugyan azok a személyek, csak a fiú, olyan 14 éves lehet. Egy csomó levél, a mami nagynénjétől, barátnőjétől, anyáéktól és egy másik, ami NEKEM volt címezve. Kivettem, majd felolvastam.

~az első levél~

Kedves anya, 

Tomi, és én jól mag vagyunk Dáviddal. Már 17 éves. Pontosan annyi, mint Tori. Itt Berlinben most nagyon rossz az idő. Szakad az eső. Dávid tegnap megnyert a csapatával egy foci meccset. Nagyon boldog. Nem tudom meddig húzhatjuk a titkot. Múltkor Dávid megkérdezte, hogy miért nincs testvére. Nm tudtunk mit mondani. Azt nem mondom, hogy Tori hiányzik nekünk. Sokkal könnyebb egy fiúval. Nem kell attól tartanunk, hogy 1-2 év múlva terhesen a nyakunkon marad....
Majd még írok. 

Szeretettel:   lányod, Nikó!  

~a második levél~

Kedves unokám,

Már nagyon rég őrzöm ezt a titkot. Pontosan 18 éve. Érzem, hogy már nem sokáig maradhatok veled. Nagyon fontos vagy nekem drága unokám. Fájt, hogy nem mondattam el neked, de édesanyádék megkértek, hogy titkoljam el, és vigyem a sírba. Nem tudom veled megtenni ezt, hogy hazugságban élj. Szóval, van egy iker testvéred. A neve Dávid, veled egy idős. Születésetek után rögtön elválasztottak titeket. Egy Berlini árvaházban helyezték el, kisebb pénz összeggel, hogy amikor örökbefogadás van, ő ne szerepeljen az örökbe fogadhatók sorában. Csak gondozzák. amikor tudtak kimentek hozzá, addig a keresztanyátok vigyázott rá, aki az árvaházban dolgozott nevelőnőként. Berlinben élnek, ha fel akarod keresni, megtalálod a Londoni St. Mária egyetemen. Kollégista, így úgy találkozhattok, hogy anyádék nem tudják meg.  Londonban tanul a leghíresebb sport iskolában . Ne felejtsd el, hogy nagyon szeretlek drága unokám!

Szeretettel: a Nagyi!

~Tori szemszöge~

-Istenem. Hogy tehették velem ezt a szüleim? -dőltem Liam mellkasának zokogva.
-Sajnálom. De a jó, hogy most már biztos, hogy van testvéred, és azt is tudjuk, hogy hol van.-ölelt meg

Szemébe néztem. Ajkai alig voltak 2 cm-re az enyémektől. Egyre csak közeledett felém, majd......

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen :) igyekeztem, hogy jó legyen..a következő részt kb. 1 órán belül kiteszem :))) <3 ♥

    VálaszTörlés