2012. október 17., szerda

~Egy újuló szerelem~

Sziasztok :) Bocsi, hogy tegnap nem hoztam részt, de nem volt nagyon időm :$ De most itt van :) Annyit el árulok, hogy Tori ismertebb lesz egy kicsit :D 


-Tényleg? Az tök jó, mert veled szeretnék beszélni.-mosolyogtam rá. Igazán helyes öcsém van.
-Öm, rendben.Üljünk le a nézőszékre.-mutatott a széksorokra.-Srácok, mindjárt jövök.szólt a barátainak

Elsétáltunk a székekig, majd le ültünk. Liam ült legkívülre, David középre, én pedig mellé.

-Szóval.-hatásszünet-Lehet, hogy ez egy kicsit hirtelen, vagy nem tudom, hogy tudsz-e róla, a lényeg az, hogy én egy rokonod vagyok, Tori.
-Nem, még nem hallottam rólad. Az unoka testvérem vagy?
-Hát, majdnem. Tulajdonképpen, én a testvéred vagyok.
-Nekem csak egy húgom van. Lotti és 8 éves.-hitetlenkedett
-Pedig így van. Én is nemrég tudtam meg, hogy a testvérem vagy. Van egy bizonyító levelem. Tessék.-kotortam elő a táskámból, majd oda adtam neki

Arcvonásai már másabb lettek mint az előző, de még mindig nem hitte el. 

-Jó hogy anyáék nem beszéltek rólam, mivel engem direkt lepasszoltak a nagyinak. Így engem eldugva tőled. 
-Ez tényleg igaz?-nyelt nagyot
-Sajnos igen. Mármint, hogy el lettetek választva. Hiszen ikrek vagyok...-szólalt meg Liam
-Sajnálom, de beszélnem kellene anyáékkal.-állt volna fel, de megfogtam a csuklóját
-Úgy is letagadják. Viszont nekem van egy ötletem.-mondtam, amikor visszaült
-Mégpedig?-néztek rám
-Te idehívod anyuékat, hogy találkozzatok, de helyetted én megyek el, te csak figyelsz, és nézed, hogy hogyan reagálnak. Mit szólsz?
-Jó.-mondta bizonytalanul

Daviddal mindent megbeszéltünk, és telefonszámot cseréltünk. A terv időpontját, még nem tudjuk, majd még megbeszéljük. Amikor Liammel kiléptünk az iskola kapuján megrohamoztak a fotósok.

-Mióta jártok?
-Vele csalod Daniellét?
-Mit csináltatok itt?
-Danielle tudja, hogy ti ketten együtt vagytok?-rohamoztak meg kérdéseikkel. 

Liam nagy nehezen le csitította őket, majd ennyit mondott: - Nem járunk, Daniellével szakítani fogok, de Torinak semmi köze a szakításhoz. Dani a hibás. Most pedig, mennénk.

Gyorsan lerendezte, majd elmentünk haza. Ott voltak a fiúk még mindig. Az összes fiút egy-egy öleléssel köszöntöttem, majd Reginát, egy hatalmas puszival

-Úgy látom, hogy megtaláltad.-vigyorgott Regina
-Igen, és eszméletlen volt az ikertestvéremet látni. 19 év. Huhh.-ültem le
-És mi újság vele?-kérdezte Zayn
-Megbeszéltünk egy haditervet. Majd minden kiderül.
-Srácok nézzétek!-hangosította fel a tv-t Niall.

A sztárhírekben én és Liam voltunk. Amint kijöttünk a suliból. Máris összeboronáltak. 
-A One Direction jóképű énekes fiúja összejött egy másik lánnyal. Azt nyilatkozta, hogy egykori táncos barátnőjével szakítottak. Vagyon a szakítás oka mégis a barna hajú szépség? A lányról annyit tudunk, hogy Torinak hívják. 

-Ezt nem hiszem el!-pattantam fel a fotelből, majd a szobámba futottam.
-Nyugodj meg.-simogatta meg a hátamat Regina. 
-De nem tudok.-nyögtem a párnába

~1 héttel később~

-Ti jöttök sétálni?-néztem a fiúkra
-Persze.-állt mellénk Louis és átkarolta Kamillát. 

Nem járnak, de iszonyatosan össze illenek. Ezt nem merik sajna bevallani, csak úgy mint Niall és Emily. Harry és köztem még mindig a barátság van. Szeretem még Harryt túlságosan is, és ő is engem, de még nem vagok kész arra, hogy újra egy pár legyünk...De várjunk, nem is voltunk egy pár...

-Liam! Hozz egy papírzsepit légyszi.-szóltam neki, mert ő még a konyhában volt
-Tessék..-mosolygott, majd oda adta

Elindultunk, majd a parkba mentünk. Leültünk a fűbe, és hülyéskedtünk. Fogócskáztunk, mint egy csapat óvodás. 
-Lou ne csikizz.-visított nevetve Kamilla
-De igen, mert meg ijesztettél. Bűnhődnöd kell.-csikizte továbbra is
-Srácok, haza kell mennem!-vágta zsebre a telefont Liam
-Mi a baj?-pattant fel Louis
-Nicola valami eget rengetően fontosat akar bejelenteni, de telefonban nem megy. Haza megyek. Andy elindult értem. -elbúcsúztunk tőle, majd mikor látótávolságon kívül volt újra hülyéskedni kezdtünk

-Emily hol van? Úgy eltűnt.-néztem körül
-Niallel elmentek kettesben.-vigyorgott Harry
-Ó már értem.-bólogattam, majd felnevettem

Emily és Niall talán össze fognak jönni? Én nagyon remélem. Olyan édesek. Ez egy újuló szerelem? Remélem, hogy igen. 

-Beszélhetnénk?-fordult felém Harry
-Persze.-álltam fel.

Sziasztok. Bocsi, hogy ilyen lapos lett, de beteg vagyok, és most nem igazán jött ihlet. A következő rész igazán jó lesz :))) Puszi


7 megjegyzés: