2012. október 25., csütörtök

~Próbatétel~

Sziasztok :) Na látom az előző rész eléggé tetszett nektek, ezért most itt az új rész :) Nem tudom, hogy ti számítottatok-e erre, vagy sem, de most itt van és elolvashatjátok :) Egy kis reklám: Dotty Katherine blogja: http://loveyoulikealovesong12.blogspot.ro/
 és ~Evelynee~ blogja: http://realyamfiye.blogspot.hu/ :) Kövi rész: 3 komment után :) Jóó olvasást manók xx



-Nem. -toltam el magam Liamtől
-Mi a gond? - emelte fel az arcom
-Én ezt nem tudom megtenni. Sajnálom.-töröltem le a kigördülő könnycseppeket
-Meg értem. Te tényleg hűséges vagy.-mosolygott
-Akkor nem haragszol?
-Dehogy is.-ölelt meg mosolyogva.

Kezdett ez az egész furcsának tűnni. Úgy éreztem, hogy ez az egész csak egy átverés volt. Éreztem, ahogy ölel át, valamiért reszket, aztán le esett, hogy a visszatartott nevetéstől.

-Baszódjál meg!-ütöttem a hasát nevetve
-Mi az?-köhögött a kiengedett nevetéstől
-Az, hogy most jövök rá, hogy ez az egész csak egy átverés volt! Próbára tettetek! Rohadjatok meg!-könnyeztem a nevetéstől
-Te tényleg Harryt szereted!-vigyorgott.
-Még jó hogy! És erről csak te és..
-Csak én és Harry tudjuk.-mosolygott
-Na menjünk haza!

Vissza mentünk, és az egész utat végignevettük. Otthon, mire visszaértünk Niall aludt, akinek az ölében Louis feje volt, aki szintén aludt Kamillával az ölében. Regina Zaynnel aludt fent, és csak Harry volt már fent, aki valami olasz krimit nézett. 

-Ugye azt tudod, hogy ezért még meglakolsz?- néztem a göndörre fenyegetően
-Már alig várom, mert tudom, hogy szeretsz!-támadta le az ajkaimat
-Na asszem én is alszok. -ment fel az egyik vendég szobába Leeyum. 
-Nekem még nincs itt az alvás idő! És, az az igazság, hogy elég rég csináltam már....szóval, hogy....-suttogta a nyakamba
-Nem-nem! Ez a büntetésed! Ma még nem lesz ágytorna.-nevettem diadal ittasan
-És holnap?-nézett rám reménnyel teli szemekben
-Nem tudom, majd megnézem a beosztásom...-nézegettem a körmeim színpadiasan
-Az őrületbe kergetsz!-harapdálta a nyakam
-De te így szeretsz.-suttogtam
-De én így szeretlek!-csókolt meg

~Másnap reggel~

Már egy jó ideje fent vagyok, de csak fekszem, és nézem Harryt. Izgató teste van, amire ha ránézek, én pirulok bele, és egyre jobban közelítek afelé, hogy egyszer elveszítem az önuralmam és neki ugrok. Enyhén kockás hasára vezetem a szemeim, és már indítom a kezem, hogy megérintsem, de szerencsére még tudok magamra vigyázni, ezért inkább magamat csíptem meg.

-Tetszik a látvány?- szólalt meg rekedtes hangján, és annyira megijedtem, hogy felsikkantottam, ő pedig nevetni kezdett
-Bocsi, csak..-pirultam el
-Én is nézegetnélek ruha nélkül.-kacsintott, majd megcsókolta a nyakam ami apró nyögésre kényszerített

~Kamilla szemszöge~

-És Három....Kettő...Egy...-suttogott Louis Toriék szobája előtt állva, majd benyitott, és megláttuk, hogy a rajtuk van a takaró, és Tori aprót nyög.

-Úr isten! Harry átváltott énekesből gyerek gyártó kis iparossá!-futkározott körbe-körbe a szobában Louis sikítozva
-Te normális vagy?-pattant ki az ágyból Tori 

Mind nevetni kezdtük, és amikor meglátta Louis, hogy ruhában vannak, vagyis csak Tori, mivel Hazzán, csak egy boxer volt, azonnal megállt, és egy kibaszott nagy okosságot mondott:
-Ezek már ruhán keresztül is tudják.
-Te meg még mindig teljesen hülye vagy!-nevetett Hazza
-Jól van mááár!-durcizott be viccesen
-Egyébként, kopogni?-állt meg előtte fegyelmezően Tori
-Áhh, az nem az én műfajom.-legyintett és mindenki nagy röhögésbe kezdett

Még váltottunk pár szót, majd azt hallottuk, hogy Regina egy hatalmasat sikít, ami lentről jött.....

5 megjegyzés:

  1. W*a de joo...
    Es koszii, hogy kitetted a blogom en is maris kiteszem a fb idezetes oldalamra a tied :)
    Megegyszer koszii :)

    VálaszTörlés
  2. De faxa lett megint
    hozd hamar a kövit ;)))

    VálaszTörlés
  3. Ez a rész is nagyon tetszett, főleg a vége xD még most is könnyezek a nevetéstől :D Kíváncsi vagyok mi volt az a nagy sikítás, úgyhogy hozzd gyorsan a következő részt! ;)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jóó *-* ♥ Hamar kövit..:$:DD

    VálaszTörlés
  5. Na jó. Nagyon arattál! Hamar hozd a kövit. És köszi ,hogy kitetted! :) Örök hála..

    VálaszTörlés