2012. október 5., péntek

~Minden kiderül 1.rész~

                                                        Ezt én készítettem, a Balatonon :DD

~Liam szemszöge~

A szám akit tárcsáztam, az egy magán nyomozó volt. Meg vannak a kapcsolataim, innen van meg a telefonszám is.

-Halo? Itt Morgan nyomozó.-mondta 
-Halo, Liam Payne vagyok. 
-Hello Liam.. Rég beszéltünk-engedett fel a hangja komolyságból mosolygóssá
-Nos igen..de most is okkal hívlak. Az egyik ismerősömnek ki kellene deríteni valamit. Most ő is itt van. Állítólag van egy eltitkolt testvére, ezt szeretnénk megtudni, hogy ha van, akkor hol van? És lenne is egy levél, amiben ha minden igaz benne van a válasz, hogy van-e testvér, vagy nincs. 
-Ömm..Rendben, esetleg, ha megtudnátok nézni azt a levelet, és behozni az irodámba.. akkor talán előrébb jutunk. El tudtok menni érte?
-Hát, igen, csak az ismerősöm, Tori magyar országon élt, és a levél is ott van.

Mindent megbeszéltünk Morgannel, és foglaltam is két jegyet Magyar országra. Holnap után indulunk Torival. Szegény már nagyon izgul..

~Viktória szemszöge~

Ezt el sem hiszem, ez a Liam csodálatos. Holnap után indulunk is "haza" a levélért, ami mindent bizonyít, vagy semmit. Ha a levél semmit nem mond, kénytelenek leszünk a családi hagyatékban kutakodni egy kicsit... 

-Liam? És a többieknek mit mondunk? -néztem a mosolygós fiúra
-Azt, hogy van egy kis elintézni valónk. Majd, ha biztos lesz minden, őket is be avatjuk a helyzetbe. Danielle, pedig nem fog tudni semmit, mivel egész hónapban Amerikában van. Ennyi.-mosolygott.- Nemsoká minden kiderül....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése