2012. október 4., csütörtök


-Pontosan, hogy utánna fogsz menni.-mondtam
-Hülye vagy? Én biztos nem futok egy pasi után..főleg, hogy én dobtam..
-Na és?? Ha szeret, még meg sem kell kérdezned tőle, hogy visszafogad e.
-Én..nem is tudom...Még alszok rá egy párat.

Többet nem nagyon zavartam ezzel, hagytam, hogy el aludjon. Szegény nagyon kifáradt...a könnyeivel távozott belőle minden erő...

Épp neteztem, amikor rátaláltam egy videóra

*a videóban*
Riporter (R) : Zayn..hogy vagytok Perrievel?-mosolygott kedvesen a riporter, de Zaynnek csak eltűnt még a leghalványabb mosolya is. Tekintete üres volt, és csak meredt a földre.
Zayn: Szeretlek Regina!-pattant fel, majd kiment a stúdióból.

~Tori szemszöge~

Te jó isten...tágult ki a pupillám. Csak most veszem észre, hogy ezzel a videóval van tele a net. 
-REGINAAA!!-Kiabáltam át, közben egy óriási vigyor ült ki az arcomra
-Igen?-jött álmos fejjel
-Huppsz..bocsi..de ez..és..áááhh...
-Mivan??-jött oda
-Hát ez!-fordítottam felé a laptopot, és el indítottam a videót. 

Amint a végére ért, szemei ismét könnybe lábadtak...De ezek már nem azok a régi megszokott bánatos könnyek voltak.

-Akkor? Irány London?.-kérdeztem a válaszára várva.
-Re...nd..ben-szótagolta el én pedig felsikkantottam.
-DE TE IS JÖSSZ! -szögezte le.
-Mi?? ÉN..-kezdtem, de félbe szakított
-Szó sem lehet róla. Ha nem jössz én sem megyek.-tette karba a szemeit.

Nagy nehezen bele mentem, majd meg is rendeltük a jegyeket. Egy hét és irány London :) Már várjuk. Meglepetés lesz Zaynnek, szóval senkinek nem szóltunk róla, mert Regina szerint tuti elszólná magát valamelyik fiú...

~A repülőn~
-Istenem-vett mély levegőt Regina.-El sem hiszem, hogy mire készülök. Én erre nem leszek képes.
-Dehogy nem! Nyugodj meg. Minden simán fog menni.-simítottam végig karján

Már kereken 20 perce repülünk...Elég hosszú lesz az út Magyar országból Londonba menni, tekintve, hogy Londontól egy örökkévalóságra lakom, vagyis laktunk. 
Ja igen, el is felejtettem mondani. Azért valaki még is tudja, hogy megyünk. Az pedig, Regina öccse, Josh. Nála fogunk lakni =)

Az útból már eltelt egy pár óra, pontosan nem tudom mennyi, mivel el is aludtam. Arra ébredtem, hogy valaki a székemet rugdossa.
Hátra szóltam a nőnek, hogy szóljon a gyerekének, hogy ne rugdossa a székem, aki alaposan le is cseszte szegényt.

-Kérem csatolják be öveiket, megkezdjük a leszállást.-szólalt meg a hangszóró, mely felhívta figyelmünket, ara, hogy végre leszállhatunk erről a szaros repülőről, és végre biztos talajon állhatunk perceken belül. 

Felébresztettem Reginát, aki szinte az egész utat végig aludta, ami megjegyzem nem 1-2 óra volt. Szegényre tényleg ráfért ez a kiadós alvás. :DD

A gép leszállt, mi pedig ki a gépből. Bevártuk a bőröndöket, majd fogtunk egy taxit, ami elvitt minket Josh-hoz. Ott lepakoltuk a cuccokat, majd mentünk is a következő állomásra: Regina Zayn-hez, én pedig Liamhez.
Josh most nem volt amúgy otthon...bármilyen meglepő, a barátnőjénél van xd

Regina leírta egy lapra Liam címét, és én a taxisnak felmutatva a lapot oda vitettem magam ő pedig Zaynhez.

~Regina szemszöge~

Óriási görccsel a hasamban álltam Zayn ajtaja elé, majd bátortalanul rákoppintottam az ajtóra. 
Nyílt az ajtó és...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése